10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47965
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1723

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تصفيه فاضلاب

دانلود تحقیق درمورد تصفيه فاضلاب

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد تصفيه فاضلاب

با دانلود تحقیق در مورد تصفيه فاضلاب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تصفيه فاضلاب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تصفيه فاضلاب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تصفيه فاضلاب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:89 صفحه

قسمتی از فایل:

اگر قابل تقدیم باشد :

به تکیه گاه رنج ها ، سنگ صبور لحظه هایم ،به مادرم که همواره راحتی فرزندانش را بر آسا-یش خود ترجیح داده و در تعلیم و تربیت فرزندانش از هیچ کوششی فروگزاری نکرده است.

 

به اولین معلم ،به جهت آموزش زندگی ،به پدرم که همواره مشوق بنده در ادامه تحصیل بوده و با پاک زیستن و صادق بودن نحوه بهتر زیستن را به من آموخت .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

 

 

 

به مصداق جمله معروف نبوی :

          " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق "

          و به منظور سپاس گذاری از الطاف بیکران الهی ،در ابتدای نگارش این پژوهش وظیفه خود میدانیم مراتب سپاس و تشکر خود را از کلیه کسانیکه بنحوی ما را در انجام این پژوهش یاری نموده اند ابراز داریم .

          بویژه از استاد بزرگوار جناب آقای مهندس حسن هوشی و جناب آقای مهندس حسین مظاهری ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک ( مجتمع قنات ) که در طول انجام پژوهش همواره زحمات فراوانی را متحمل گردیده اند صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تشکر و قدردانی :

          حتی در پیمودن راهی کوتاه از مسیر لایتناهی علم نیز به همراهی و همدلی نیازمندیم . عزیزان بسیاری مر در طی این مسیر یاری کرده اند ،تشکر از تمامی این عزیزان تنها قطره کوچکی در برابر دریای محبت آنان است .

          با تقدیر و تشکر از مدیر عامل محترم صنایع چوب و کاغذ مازندران جناب آقای مهندس اصلانی و مدیریت محترم خط تولید جناب آقای مهندس خواجه وند و مدیریت محترم واحد تامین آب و پساب صنعتی جناب آقای مهندس اصغرنژاد .

          همچنین با تقدیر و تشکر از مدیرعامل محترم صنایع چوب و کاغذ تالش جناب آقای مهندس احمدی و مدیریت محترم واحد تصفیه فاضلاب جناب آقای مهندس کلبادی .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده

 

 

 

تصفیه بیولوژیکی پساب کارخانه چوب و کاغذ

توسط :

          رضا رهنما – سید مجید ستاره

         

با توجه به آلاینده بودن مواد شیمیایی فاضلاب برای جلوگیری از نشر هرگونه آلودگی از طریق رودخانه ها به بسترهای آبی و جهت جلوگیری از انتقال هرگونه عوامل مسمومیت به آبزیان منطقه و با توجه به این که استفاده از عوامل شیمیایی نظیر لخته سازهای شیمیایی و یا پلیمری بخودی خود موجب افزایش هزینه تصفیه فاضلاب میگردد ،لذا استفاده از فیلترها و رآکتورهای بیولوژیکی پدیده نوینی جهت مقابله با عوامل آلاینده زیست محیطی میباشند . زیرا بازدهی مناسب و کاهش هزینه های مصرف مواد شیمیایی موجب بهبود یافتن روش های تصفیه میگردد .

          اساس کار این روش استفاده از میکروارگانیزمهای بی هوازی ،با بسترلجن فعال جهت هضم و حذف ترکیبات آلاینده آلی فاضلاب میباشد . در این پروژه مطالعاتی در زمینه استفاده از لجن فعال بستر مرداب و حوضچه های ته نشینی جهت کاهش BOD و COD فاضلاب انجام شد . نمونه های مورد آزمایش به مدت 22 روز در کشت بی هوازی مورد آزمایش قرار گرفتند ،نتایج رضایتبخشی حاصل شد گرچه جهت بهبود شرایط بیولوژیکی و زیست محیطی میکروارگانیزمها ،مواد غذایی غنی بمیزان 1/0 درصد استفاده گردید .

          نتایج بدست آمده از بستر مرداب ما را بر آن داشت که نسبت به استفاده از آن در یک برج آکنده جهت کشت ارگانیزم بصورت فیلم برآییم ،تا روند تجزیه ترکیبات آلی را در برج آکنده فوق مورد بررسی قراردهیم . نتایج پژوهشی نشان میدهد ،استفاده از برج اکنده موفقیت های چشمگیری را جهت تصفیه بیولوژیکی كارخانجات چوب و كاغذ به ارمغان خواهد آورد .

          اين موضوع ما را بر آن داشت كه آزمايشات مختلفي را با انواع پساب توليد شده در كارخانه چوب و كاغذ به كمك بستر لجن فعال انجام داده و نتايج بدست آمده را مورد بررسي و مقايسه قرار دهيم . در ادامه تحقيقات ،مطالعات انجام شده در مورد تصفيه پساب در دنيا و كارهاي انجام شده در اين زمينه را مورد بررسي قرار داده و ميزان پيشرفت تكنولوژي دنيا و تكنولوژي تصفيه پساب صنايع چوب و كاغذ در كشور ما را مورد ارزيابي قرار مي دهيم .

 

 

 

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر