6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 48754
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1479

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک

دانلود تحقیق درمورد گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک

با دانلود تحقیق در مورد گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

هدف آزمایش : این آزمایش برای تعیین سرعت و مقدار فشردگی خاک قرار می گیرد وقتیکه تحت تاثیر بارگذاری محوری از تغییر شکل افقی خاک جلوگیری بعمل آید و زهکشی در جهت قائم نیز انجام شود.

                     

وسایل آزمایش : 1_ دستگاه بارگذاری_ 2_ دستگاه تحکیم_ 3_ سنگ های متخلخل_ 4_ گرمخانه _ 5_ترازو- 6- اسپاتل_ 7_ کارد 8_کاردک_ 9_ اره سیمی_ 10_ قوطی تعیین رطوبت

تصاویر وسایل آزمایش :

توضیح وسایل اصلی آزمایش : 1_ دستگاه بارگذاری که شامل بازو برای اندازه گیری تغییر فشار با وزن های مختلف بکار می رود همچنین دارای یوغ برای تغییر شکل نمونه بکار می رود. وسیله مخصوص از یک سری وزنه های مناسب که طبق رابطه حداقل قطر 2 اینچ می باشد. برای طراحی برج ها و سازه های بزرگ از بار 8، 16 و 32 استفاده می شود.

 

 

0.25

0.5

1

2

4

8

16

32

1

2

4

8

16

32

64

128

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر