9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49334
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2262
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد توليد جوراب ورزشي

دانلود تحقیق درمورد توليد جوراب ورزشي

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد توليد جوراب ورزشي

با دانلود تحقیق در مورد توليد جوراب ورزشي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق توليد جوراب ورزشي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق توليد جوراب ورزشي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد توليد جوراب ورزشي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:53 صفحه

قسمتی از فایل:

فصل دوم

 

كليات در راستاي شناسايي محصول و ارتباط منطقي آن با زنجيره توليد:

مقدمه:

جوراب به عنوان يك پاي پوش محافظ پا در برابر سرما و گرما و عرق و اشياء خارجي و ...... مطرح بوده و مي باشد. شكل كلي آن از ابتدا تا كنون تغيير كلي نداشته و تنها تغييرات آن در طرح، رنگ و نخ مصرفي در بافت بوده است.

شكل آن بصورت يك كيسة سرباز مي باشد كه بوسيله دوخت، سر آن در يك سمت بسته مي شود. قسمت بزرگ اطلاعات موجود در مورد تاريخچه صنعت جوراب بافي مربوط به دوره هائي است كه ماشينهاي بافت جوراب وارد اين صنعت گرديد. البته آثار بدست آمده از قرن چهارم و پنجم نشانگر رايج بودن بافتني دستي در كشورهاي شرقي است كه تا قرن چهاردهم اين هنر دستي به اروپا نرسيده بود. اولين ماشين جوراب بافي دستي در سال 1589 توسط شخصي بنام ويليام لي در انگلستان ساخته شد. كليه سوزنهاي اين ماشين حركت همزمان داشتند و يك رج از بافت در يك زمان تشكيل مي شد.

رشد ماشينهاي حلقوي پودي در انگلستان از ماشينهاي جوراب بافي شروع شد كه در ابتدا حدود 700 كارگاه جوراب بافي آغاز بكار كردند و تا سال 1727 به 8000  ماشين رسيد. مكانيزم عمل ماشينهاي بافندگي تا قبل از 1864 به كمك نيرو محركه دستي بوده و از آن به بعد نيروي محركه الكتريكي بكار گرفته شد كه توسط شخصي بنام ويليام كاتون انجام شد. اين كار در حقيقت يك انقلاب صنعتي بشمار مي رفت و اسم ماشين هم بنام آن شخص William cotton ناميده شد. با اينكار سرعت ماشين افزايش يافت اما كشش و كيفيت آن همانند ماشينهاي دستي بود.

در ايران نيز فعاليت اين صنعت در سال 1290 هجري شمسي با احداث اولين واحد جوراب بافي در محل شمس العماره آغاز گرديد، در حال حاضر تعداد كارگاههاي جوراب بافي و كارخانه اي آن به بيش از 1000 واحد رسيده است.

1-2- تعريف ويژگيها و مشخصات فني محصول از نظر شكل ظاهري، طبقه بندي، فرمول چگونگي بسته بندي اجزاء و قطعات متشكله، حد استاندارد ملي و جهاني، شماره تعرفه گمركي، شرايط ورود.

- تعريف ويژگيها:

جوراب به عنوان يك پا پوش محافظ پا در برابر گرما و سرما و عرق و اجسام خارجي و ... مي باشد. استفاده از انواع پوششها با فرمها و اندازه هاي مختلف علاوه بر جنبه هاي پوشش ظاهري هدفهاي ديگري در بر مي گيرد از جمله: حفاظت در برابر سرما، گرما، نور خورشيد، مسائل بهداشتي، جلوگيري از ضايعات پوستي بواسطه متمركز شدن نقاط اتكاء بدن و در نهايت ايجاد سايش بيشتر نسبت به ساير اعضا بدن حائز اهميت است و بنابراين در طراحي شكل و انتخاب جنس آن نكات بالا بايد مد نظر قرار گيرد تا به نحو مطلوبي راحتي پا فراهم گردد.

1-1-2- اجزاء تشكيل دهندة جوراب:

قسمتهاي مختلف جوراب:

كش جوراب، ساق جوراب، كف پا،‌ روي پا، پنجه جوراب

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر