12,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49344
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1425

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد توليد مبلمان

دانلود تحقیق درمورد توليد مبلمان

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد توليد مبلمان

با دانلود تحقیق در مورد توليد مبلمان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق توليد مبلمان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق توليد مبلمان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد توليد مبلمان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:155 صفحه

قسمتی از فایل:

پیشگفتار:

اكثر مردم كار آفريني را مترادف با واژه اشتغال و كار يابي مي دانند در حالي كه كارآفريني مديريت و رهبري است كه رشد، تغييرو تحول دارد.

بنا به تعريف واژه نامه دانشگاهي و بستر: كار آفرين كسي است كه متعهد مي شود مخاطره يك فعاليت اقتصادي را سازماندهي، اداره و تقبل كند. ريچارد كانتيلون2 به سه عنصر در خصوص فعاليت كار آفرينان اشاره نموده اول آنكه آنها در يك محيط همراه با عدم تقعيت فعاليت مي كنند. دوم آنكه آنها در خصوص نداشتن توانايي زياد براي فعاليت اقتصادي، با فساد و تباهي خاص مواجه مي شوند و سوم اينكه آنها سرمايه اوليه را خودشان فراهم مي آورند. جان استوارت ميل كاركرد و عمل كارآفريني را شامل هدايت، نظارت، كنترل و مخاطره پذيري معرفي كرده و بر طبق نظرشومپيتر كارآفرين نيروي محرك اصلي در توسعة اقتصادي است. وي مشخصة  كار آفرين را نوآوري مي داند و كار يك كارآفرين را تخريب خلاق تعريف مي كند او اشاره مي كند كه تعادل پويا از طريق نوآوري و كارآفريني ايجاد مي گردد و اين دو مشخصه اقتصاد سالم هستند. به نظر كرزند كارآفريني يعني آگاهي از فرصتهاي سود آور و كشف نشده است. در مجموع با بررسي نظرات مختلف مي توان تعاريف زير را براي كارآفريني ارائه نمود:

·                   كار آفرينان در واقع ارزشها را تغيير مي دهند و ماهيت آنها را دچار تغيير مي كنند.

·                   كارآفرينان يك ويژگي مشترك دارند و آن اين است که مخاطره پذيرند البته مخاطره اي كه لازمه هر فعاليت اقتصادي  بودن آن است. كساني كه بتوانند به درستي تصميم گيري نمايند، مي توانند كارآفرين باشند و مانند كارآفرين رفتار كنند.

·                   كارآفرين تغيير را مقوله اي بهنجار و سالم مي انگارد. ولي تغيير را مطرح نمي سازد بلكه همواره دنبال تغيير است و به آنها پاسخ مي دهد و فرصتها را شناسايي مي كند.

·                   كارآفريني همانا به كاربردن مفاهيم و فنون مديريتي، استاندارد سازي محصول، بكارگيري ابزارها و فرآيندهاي طراحي و بنا نهادن كار بر پاية آموزش و تحليل كار انجام شده است.

·                   كارآفريني يك رفتار است و نه يك صفت خاص در شخصيت افراد

·                   كارآفريني بر پايه نظريه اقتصاد در جامعه استوار است.

به عبارت ديگر كارآفرين ايده ها را يافته و آن را تبديل به فرصتي اقتصادي مي كند. در فضاي كسب و كار فرصت جديدي است كه قابليت تجاري شدن دارد. آگاهي از محيط بازار و نيازهاي مشتري و نگرش كارآفرين او را در يافتن فرصت و پرداختن به آن ياري مي دهد. پس كارآفرين يك طرح تجاري مي نويسد كه در آن مسائلي چون بازار محصول يا خدمت، مسائل حقوقي و قانوني شركت، تآمين سرمايه و رشد و سازماندهي و مديريت كسب و كار را بررسي مي نمايد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر