10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49358
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2125
  • تعداد فروش: 7

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد حسابداري کمیته امداد

دانلود تحقیق درمورد حسابداري کمیته امداد

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد حسابداري کمیته امداد

با دانلود تحقیق در مورد حسابداري کمیته امداد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حسابداري کمیته امداد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حسابداري کمیته امداد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حسابداري کمیته امداد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:66 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

 حسابداري يك سيستم اطلاعاتي جهت پردازش رويدادهاي مالي و بعنوان مبنائي براي تصميم گيري و بيان وضعيت مالي يك شخصيت تجاري مي باشد اين سيستم اطلاعاتي هنگامي مي تواند شرايط لازم را براي اعمال مديريت كار او مؤثر ايجاد نمايد كه افراد كارشناس با اطلاعات تئوريك و تجربه لازم متصدي پردازش اطلاعات مالي باشند و اولين شرط اساسي براي خبره شدن در حرفه حسابداري ، داشتن اطلاعات تئوريك قوي از اصول و استاندارد هاي پذيرفته شده حسابداري مي باشد . هر چه اطلاعات تئوريك يك فرد بالاتر باشد و بهتر بتواند اين اطلاعات را از علم به عمل تبديل كند در بين ساير كارشناسان كار او لايق تر شناخته مي شود پس فراگيري دانستن حسابداري مقدمه اي براي حرفه اي شدن در اين رشته خواهد بود و هر چه از اصول و استاندارد هاي پذيرفته شده حسابداري آگاهي بيشتري وجود داشته باشد علاوه بر اينكه نتايج كار انجام شده قابل اتكاء تر خواهد بود باعث مي گردد تا حسابدار در كار خود موفق تر بوده و جذابيت كار را بيشتر احساس نمايد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل اول

آشنايي با محل كار آموزي كميته امداد امام خميني (ره)

 

 

 

 

آشنايي با محل كار آموزي

در واحدهاي كميته امداد سه نفر به كار مشغول بوده كه يك نفر به عنوان معاون مالي و پشتيباني و نفر دوم به عنوان مسئول امور مالي و امين اموال و نفر سوم به عنوان مسئول امور وام انجام وظيفه مي نمايند.

 معاونت مالي و پشتيباني (عامل ذيحساب) كليه اسناد مالي قبل از پرداخت وجه و يا تحويل كالا را كنترل و در صورت مغاير نبودن با آيين نامه و معاملاتي نسبت به امضاء و صدور مجوز اقدام و به واحدهاي انبار و خدمات ارسال مي نمايد.

مسئول امور مالي و امين اموال نيز كليه اسناد مالي و اموال را در سيستم رايانه ثبت و پايان هر ماه نسبت به مغايرت گيري حسابهاي جاري اقدام مي نمايد.

مسئول امور وام نيز پس از دريافت پرونده ها از كميسيون وام نسبت به تكميل پرونده ها اقدام و جهت پرداخت به معاونت مالي ارجاع و پس از پرداخت وام در سيستم و رايانه ثبت مي گردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

اهداف :

كميته امداد امام خميني با هدف ياري نمودن محرومان و مستضعفان امداد درماندگان و آسيب ديده گان و خود كفا كردن محرومان تشكيل يافته است .

وظايف اساسي اين نهاد به شرح زير مي باشد :

1)      تلاش در جهت شناخت انواع محروميت رنج و كمبود نارسايي مادي و معنوي افراد و خانواده هاي محروم

2)     كوشش جدي در يافتن محرومان و امداد ممكن در حد ضرورت براي رفع محروميت آنان از طريق كمك هاي بلاعوض وام و ايجاد كار مناسب

3)    اقدام در جهت رفع در د و رنج هاي فراوان افراد و خانواده هاي محروم با حمايت هاي مادي و معنوي

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر