10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49436
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1776
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تحول سیستم های کیت گاز سوز

دانلود تحقیق درمورد تحول سیستم های کیت گاز سوز

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد تحول سیستم های کیت گاز سوز

با دانلود تحقیق در مورد تحول سیستم های کیت گاز سوز در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تحول سیستم های کیت گاز سوز را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تحول سیستم های کیت گاز سوز ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تحول سیستم های کیت گاز سوز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:52 صفحه

قسمتی از فایل:

 نتايج حاصله:

به طور خلاصه انتخاب گيت هاي مناسب براي يک خودرو مستلزم شناخت کامل از وضعيت موجود آن با سوخت بنزين معيار هاي مورد نظر و سوخت هاي مختلف فنآوري هاي گيت گاز سوز است لذا با انتخاب گيت نا مناسب نه تنها مقدار توليد آلاينده کاهش نمي يابد بلکه مشکلاتي نظير افت توان قابل توجه و پيمايش کم خودرو به وجود خواهد آمد.

همچنين اين دوره بسيار مفيد بوده لذا با دستگاه هاي مختلفي آشنا شده و نحوه مونتاژ موتور و قطعات آن ديدگاه خوبي در مورد رشته خود به ياد داد.


مقدمه

به منظور استفاده از سوخت گاز طبیعی در خودروهای بنزینی موجرد می بایست تغییراتی در سیستم سوخت رسانی آنها ایجاد شود . نظر به این که بیشتر خودروها بر مبنای استفاده از سوخت بنزین و به صورت تک سوخته تولید شده اند ،  لذا تجهیزات مربوط به سوخت گاز بعداً روی خودور نصب می شوند . به مجموعه این تجهیزات که قابلیت استفاده از گاز را  به خودرو می دهند ، کیت تبدیل گفته می شود .کیته های تبدیل در مدل های متنوع تولید می شوند و بر اساس معیارهای متفاوتی نیز تقسیم بندی ده اند . در ادامه به تشریح اقسام کیت از نظر سیر پیشرفت در تکنولوپی آنها می پردازیم .

تحول سیستم های کیت گاز سوز

کیته های تبدیل از آغاز تاکنون تحولات بسیاری را پشت سر گذاشته اند . کیت های اولیه بسیار ساده بودند ولی به مرور زمان بر اثر محدودیت های زسیت محطی ونیز منابع انرژی ، دچار تحولات بسیاری شده اند . استانداردهای سخت گیرانه آلودگی ، سازندگان کیت های گاز سوز را به استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای ملزم نموده است . بر اساس نقاط عطف موجود در سیر این تحولات می توان کیته های گاز سوز را به چهار نسل دسته بندی کرد که در ادامه به تشریح هر یک از آنها به همراه مزایا و معایب هر نسل پرداخته می شود .  

 

2-1 نسل اول

در نسل اول تمامی تجهیزات به کار رفته برای سوخت رسانی ، مکانیکی و بسیار ساده است . برای اختلاط هوا و گاز از یک ونتوری که در سیستم هوای ورودی تعبیه می گردد ، استفاده می شود . در برخی انواع که خودروی تبدیلی ، کاربراتوری است از ونتوری کاربراتور برای این منظور استفاده می شود . ولی به دلیل این که در روش مذکور کاربراتور دستخوش تغییر می شود ، استفاده از میکسر در این نسل از کیت ها متداول تر است . نسبت هوا به سوخت در این کیت ها با تنظیم اولیه کیت انجام می گردد و هیچ سیستم کنترلی مدار بسته و باز خوردی از عملکرد وجود ندارد .

 

برخی از مشخصات و ویژگی های این نسل از کیت ها به اختصار در زیر بیان شده است :

1.  در این نسل ، ونتوری براساس میزان گاز ورودی و اندازه گیری پایین ترین فشار رگولاتور ، انتخاب می شو د.

2. دارای پیچ تنظیم اصلی و تنظیم سوخت در حالت بی بار هستند .

3 . قطعات الکترونیکی و سیستم کنترل نسبت هوا به سوخت ندارند .

4. به دلیل سادگی ساختار ، از قیمت پایینی برخوردار هستند .

5 . خودروهای تبدیل شده با این کیت ها نسبت به خودروهای بنزینی قدیمی آلودگی کمتری تولید می کنند اما قادر به گذراندن استانداردهای جدید آلاینده نیستند EUROI) به بالا(.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر