10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49475
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1805

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شناخت كاربردي Iptable

دانلود تحقیق درمورد شناخت كاربردي Iptable

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد شناخت كاربردي Iptable

با دانلود تحقیق در مورد شناخت كاربردي Iptable در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شناخت كاربردي Iptable را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شناخت كاربردي Iptable ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شناخت كاربردي Iptable

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:56 صفحه

قسمتی از فایل:

Iptable Tutorial

 

حق چاپ ، توزيع و تغيير اين سند تحت شرايط و مفاد و جواز مستند سازي GNU FREE ، نسخه يك عملي است . و اين جا بخش هاي غير متغير مقدمه هستند و بخش هاي زيرين با متون Front - Cover مىتوانند اطلاعات محقق Oskar Andreasson را بيان كنند و متون Back - Cover استفاده نشده اند نسخه اي از اين جواز در بخش جواز مستند سازي GNU FREE آمده است .

تمام دست نوشته ها در اين آيين نامه با جواز عمومي GNU طراحي شده اند اين دست نوشته ها منبع آزاد دارند . شما مىتوانيد مجدد آنها را توزيع كنيد و تحت شرايط جواز كلي GNU تغيير دهيد همان طور در نهاد نرم افزاري FREE نسخه 2 جواز ديده شد. اين دست نوشته ها با اين اميد توزيع مىشوند كه مفيد واقع شوند ولي شماتتي در اين جا وجود ندارد . بدون مجوز توانايي تجاري و يا تناسب اهداف خاص به اين هدف دست مىيابيد . جهت جزئيات بيشتر به جواز عمومي GNU مراجعه كنيد .

شما بايد نسخه اي از اين جواز را در اين آيين نامه بيابيد كه تحت بخش جواز عمومي GNU آمده است . در غير اين صورت با موسسه به آدرس زير تماس بگيريد .

 

 

اهداهاي مربوطه

ابتدا مىخواهم اين سند را به دوست دختر خود Ninel اهدا كنم . او بيش از آنچه كه تصور مىكردم حامي من بود . من اميدوارم كه بتوانم با اين اهدا شما را نيز خوشحال كنم . دوم آنكه مايل هستم اين اثر را به تمام موسسه دهندگان linux تقديم كنم . اين افراد سيستم عامل جالب را طراحي كرده اند .


فهرست مطالب:

در مورد مولف          چگونگي خواندن

شرط لازم          نهادهاي مورد استفاده در سند

1- مقدمه     1-1 : چرا اين سند نوشته شد       2-1 : چگونگي نوشتن آن

3-1 : اصطلاحات مورد استفاده                  2-آماده سازي

1-2 : درك جا iptables را بدست آوريم         2-2 : نصب kernel

3-2 : نصب در محل كاربر

1-3-2 : كامپايل برنامه هاي كاربر          2-3-2 : نصب بر RED HOT 7/1

3- جستجوي جداول و زنجيره ها        1-3 : كليات       2-3 : جدول Mangle

3-3 : جدول فيلتر                              4- ماشين حالت

1-4 : مقدمه                                 2-4 : ورودي Conntrack

3-4 : حالات محل كاربر                    4-4 : اتصالات TCP

5-4 : اتصالات UDP                         6-4 : اتصالات ICMP

7-4 : اتصالات پيش فرض                  8-4 : رديابي اتصال و پروتكل پيچيده


در مورد محقق

من داراي كامپيوترهاي فراوان هستم . من يك كامپيوتر LAN دارم و تمام ماشين ها بر اينترنت وصل هستند ولي بايد LAN ايمن حفظ شود . iptables جديد يك نسخه ارتقا يافته از ipchain مىتوانيد يك شبكه ايمن بسازيد و اين امر با حذف بسته هاي آتي عملي است . با اين وجود FTP انفعالي و يا DGE در TRC مسائلي به دنبال دارند . مسائل دندانه اي كردن در كد iptables در سطح آغازين حل نشده اند . امروزه هر كس را كه از آنها استفاده مىكند به سوي نسخه توليد كامل راهنمايي مىكنم و ipfwadm را ارتقا دارم . اين كه فعلي مىتواند در صورت نياز استفاده شود .

چگونگي خواندن :

اين سند به درستي نوشته شده است . بنابراين مىتوانيد به نكات جالب iptables پي ببريد . اين به معناي اطلاعات خاصي در مورد اشكالات ايمني خاص در iptables يا Netfilter نيست اگر اشكالات خاص و رفتارهايي را در iptables و هر زير مولف يافتيد با ليت پست Netfilter تماس بگيريد و سپس خواهيد توانست اشكالات واقعي را بشناسيد و حل كنيد اشكالات ايمني واقعي در iptable و Netfilter فراوان هستند و يك يا دو اشكال در آن واحد گزارش شده است . آنها در صفوف اصلي Netfilter آمده اند بايد اطلاعات را در مورد موضوع ارائه كنند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر