6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49479
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 2353

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد صنايع غذايي سر سبز

دانلود تحقیق درمورد صنايع غذايي سر سبز

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد صنايع غذايي سر سبز

با دانلود تحقیق در مورد صنايع غذايي سر سبز در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق صنايع غذايي سر سبز را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق صنايع غذايي سر سبز ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد صنايع غذايي سر سبز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

اين پروژه در  شركت173 ايثارگران يا صنايع غذايي سر سبز انجام گرفته است. در اين شركت محصولات غذايي مختلفي توليد مي گردد كه از جمله:                                    1-ماكاروني.                              2-نان خشك.             3-بيسكويت.      

4-رشته آشي.           5-بسته بندي حبوبات.              6-نان فانتزي.

كه خط توليد نان فانتزي هنوز به راه نيفتاده است.

بايد توجه داشته باشيم كه محصول بيسكويت در طبقه دوم اين كارخانه توليد مي شود .و لازم به ذكر است كه فر پخت اين دستگاه چند منظوره مي باشد از جمله براي پخت نان خشك و رشته نيز به كار مي رود.

معرفي محصول بيسكويت:

محصول ما بيسكويت كه مي توان به عنوان يك مكمل غذايي از آن نام برد از مواد غذايي مقوي تشكيل شده است و در اين شركت در دو نوع نختلف كه از نظر شكل ظاهري با هم تفاوت دارند توليد مي گردد كه يكي به صورت دايره اي شكل و ديگري به صورت مستطيل شكل و بر روي محصول دايره اي شكل كه قسمت عمده محصولات شركت را در حال حاضر تشكيل مي دهد. مطالعه مي كنيم.  

2- بررسي بازار:

با مصاحبه اي كه با فروشندگان و اعضاء ديگر در كارخانه ترتيب داديم متوجه شديم كه اين محصول به صورت فصلي مي باشد (به صورتي كه در نمودار روبرو نشان داده شده)اما چيزي كه ثابت است توليد روزانه دستگاه مي باشد. اين دستگاه مي تواند روزانه در يك شيفت 8 ساعتي كار 2000 كيلو بيسكويت دايره اي شكل توليد كند.

1-3 اين محصصول به صورت خوراكي مي باشد.

مواد اوليه ايم محصول شامل :1-آرد     2-شكر      3-شيره شكر    4-آب  5- روغن

6- مواد افزودني شامل :1- ليسيتين-نمك-جوش شيرين-اسانس.

شرح فرآيند توليد:

ابتدا روغن ،آب ،نمك،شكر،شيره شكر،مواد افزودني،درون ميكسر ريخته شده و پس از هم خوردن موقتي آرد از قسمت انبار مواد اوليه آورده و به داخل ميكسر مي ريزيم و بعد از هم خوردن ،مواد اوليه بيسكويت (ضمير بيسكويت)به داخل قالب زن ريخته شده و پس از آنكه مواد قالب خورد به داخل فرو رفته و پخته شود و سپس به صورت اتوماتيك ير روي سرد كن ريخته شده و به صورت خودكار به قسمت بسته بندي انتقال مي يابد ،كه پس از بسته بندي محصول به داخل انبار مواد محصول انتقال پيدا مي كند.

2-3 اين محصول به صورت تكي و در توليد انبوه به شكل دايره اي مي باشد.

4-3 با تحقيقاتي كه در مورد مواد اوليه اصلي اين محصول كرديم يعني آرد،تموجه شديم كه به طور كلي 3 نوع آرد وجود دارد كه به ترتيب مرغوبيت عبارتند از :

1- آرد نول.      2-آرد ستاره.           3-آرد خبازي.

اين موضوع قابل اهميت است كه علت تفاوت در مرغوبيت آرد هاي فوق در  مقدار سبوس آنها مي باشد و اين شركت با توجه به آرد مصرفي خود يعني آرد ستاره براي اين محصول بيسكويت توليدي آن مقداري سفيد رنگ مي باشد كه ما با صحبتهايي كه با اعضاءهيئت مديره داشتيم به آنهارسانديم كه اين محصول با اين شفافيت رنگ جذابيت چنداني ندارد و بهتر است كه از آرد خبازي نيز در توليد لين محصول استفاده شوئد ،اما ازآنجا كه آرد محصول است كه در اختيار دولت مي باشد و امكان تفيير ظرفيت و نوع آن براي كارخانه تمام باشد پس اعضاء از اپراتور ها و مهندس غذايي خواستند كه با هر شيوه اي رنگ محصول را مقداري تيره تر  كنند ،كه اين پيشنهاد باعث شد كه فرمول مواد اوليه نيز تا حدودي تغيير كند .   

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر