12,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49510
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1774

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد كارگاه نقاشی

دانلود تحقیق درمورد كارگاه نقاشی

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد كارگاه نقاشی

با دانلود تحقیق در مورد كارگاه نقاشی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كارگاه نقاشی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كارگاه نقاشی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كارگاه نقاشی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:93 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

كودكان بسيار راستگو وصادق هستند  زيرا هنوز با دنياي ما بزرگترها  آشنا نشده اند و اين صداقت باعث ميشود كه آنها با ديدي موشكافانه  وقايع را به تصوير بكشند والبته بايد توضيح در مورد كارهايشان را به  خودشان بسپاريم معلمان مقطع ابتدايي و مربيان مهدهاي كودك  بايد اين نكته را مد نظر قرار دهند كه ما حق نداريم از جانب خود  نقاشي كودكان را تحليل كنيم چه بسا فكر وايده اي نو كه در ذهن كودك  حين كشيدن آن نقاشي شكل گرفته با يك نظر ما از هم بپاشد زيرا اگر  نظر معلم يا مربي با نظر او فرق داشته با شد او نظر اشتباه را نظر  خود ميداند زيرا از ديد آنها معلمان اشتباه نميكنند پس بهترين راه  براي فهميدن معناي نقاشي كودكان سوال از خود آنهاست با اين كار هم  به آنها اعتماد به نفس ميدهم و هم خودمان معناي اصلي نقاشي شان را  درك ميكنيم مثلا ما ميتوانيم اين سوال را از كودك بپرسيم :

 شما نميخواهي در مورد اين نقاشي قشنگت برام حرف بزني؟

 در حين شنيدن جواب اين سوال ما به فاصله ذهني خود با دنياي كودك پي ميبريم واين  اصل را به خوبي درك ميكنيم كه: هيچگاه نبايد نقاشي كودكان را از ديدگاه خود ببينيم تجربه نشان داده كه  80./. از كودكان چنان به زيبايي در مورد نقاشي هاي خود صحبت ميكنند كه حتي هنر مندان بزرگ هم از ديدن اين نواقص در محيط اطراف عاجزند پس ما نبايدآينه زلال كودكان را با نظرات غير كارشناسانه ي خود كدر كنيم .

نكته اي ديگر كه   بايد آن را مد نظر قرار دهيم اين است كه هيچگاه نبايد نظرات اصلاحي را براي نقاشي به كودكان گوش زد كنند (اين نكته بيشتر براي سنين  پيش دبستاني و كلاسهاي اول و دوم صادق است) مثلا‌ ً كودكي نقاشي اش را بدون رنگ كشيده ما نبايد مستقيما ً به او بگوييم كه چرا از رنگ استفاده نكردي بلكه ميتوانيم از او بپرسيم كه كارت تمام شده به نظر خودت چيزي در نقاشي ات كم نيست اين به آن دليل است كه آنها با رنگها بيشتر آشنا هستند و خوب ميدانند كه كجا بايد استفاده شود وكجا نبايد؟ متاسفا نه ديده شده كه بعضي از مربيان نا آگاه در اين مواقع اين جمله را ميگويند كه : (( نقاشي بدون رنگ معنا ندارد ))

 اين نظر بسيار غلط ميباشد چون بعضي صحنه ها از ديد كودك بي رنگ ميباشد  و ما نبايد به اين  كاراصرار داشته باشيم البته بري كودكي   كه مكررا ً نقاشي هايش را سياه وسفيد ميكشد دو فرضيه وجود دارد:

  1-  بارنگ آشنا نيست : كه در اين صورت مربي ميتواند در جلسات  بعد اول رنگها را (بدون تاكيد بر استفاده از آنها) براي او معرفي كند  مثلا بگويد اين چه رنگيه ؟ و در محيط اطرافمان چه چيزي به اين رنگ است ....

2- مشكل رواني دارد : در اين صورت معلم بدون زدن انگ به اوا بايد سريعا ً موضوع را با خانواده كودك در ميان بگذارد تا از روانشناس كمك گرفته شود چه بسا كودك در معرض افسردگي باشد.

 در پايان ما به اين نتيجه ميرسيم كه در واقع نقاشي در سنين پايين بيشتر جنبه روانشناسانه دارد نه هنر؟ زيرا اگر بخواهيم اصول  اوليه نقاشي را به آنها ياد بدهيم قطعا ً ضربه اي جبران نشدني را به خلاقيت آنها وارد كرده ايم ما در اينجا قصد داريم كه با ايجاد آموزشگاه نقاشي اين خلاقيت را در سنين پائين شكوفا كنيم .

 

 

 

 

 

 

 

 

بسمه تعالي

 

تقاضانامه

 

خواهشمند است مطابق طرح پيشنهادي پيوست با صدور جواز تاسيس براي احداث يك آموزشگاه نقاشي موافقت فرمائيد ضمنا جزوه مقررات و گردش كار صدور مجوزها را مطالعه نموده متعهد و ملزم به رعايت كليه مفاد آن مي باشم .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر