6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49577
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1708
  • تعداد فروش: 6

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد هنري فورد

دانلود تحقیق درمورد هنري فورد

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد هنري فورد

با دانلود تحقیق در مورد هنري فورد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق هنري فورد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق هنري فورد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد هنري فورد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه


قسمتی از فایل:

هنري فورد (تولد ۳۰ ژوئيه ۱۸۶۳ - مرگ ۷ آوريل ۱۹۴۷) بنيان‌گذار کارخانهٔ خودروسازي فورد بود. او اولين کسي بود که براي توليد خودروي ارزان‌قيمت خط توليد را به کار گرفت. او نه تنها انقلابي در صنعت اروپا و آمريکا ايجاد کرد[نيازمند منبع]، بلکه ترکيب توليد انبوه، دستمزد بالا و قيمت پايين پيشنهادي او چنان تأثيري بر اقتصاد و جوامع قرن بيستم ايجاد کرد که آن را فورديسم ناميدند. هنري فورد به يکي از مشهورترين و متمول‌ترين مردان تاريخ تبديل شد. او پس از مرگ همهٔ ثروتش را به بنياد فورد بخشيد ولي ترتيبي داد که خانواده‌اش براي هميشه کنترل آن را در دست داشته باشند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر