10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50309
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1550
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد جوشكاري ترميت

دانلود تحقیق درمورد جوشكاري ترميت

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد جوشكاري ترميت

با دانلود تحقیق در مورد جوشكاري ترميت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جوشكاري ترميت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جوشكاري ترميت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جوشكاري ترميت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:94 صفحه

قسمتی از فایل:

فهرست مطالب

فصل اول آشنايي با صنعت مترو

فصل دوم معيار هاي جوشكاري ترميت در AREA  

فصل سوم جوشكاري جرقه اي در مترو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل اول آشنايي با صنعت مترو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)

واحد آموزش و برنامه ريزي

«آشنايي با صنعت مترو»

«دوران ساخت تجهيز و بهره برداري»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آشنايي با صنعت مترو و چگونگي ارتباط آن با صنعت برق

در جهان صنعتي امروز كه تكنولوژي در شاخه هاي مختلف صنايع بطور لحظه اي دست خوش تحولات چشم گيري است، صنعت مترو و تكنولوژي ساخت و بهره برداري از آن نيز بطور روزافزون در حال تكامل و تكوين مي باشد.

شايد سئوالاتي از قبيل: مترو چيست؟ لزوم وجود آن در شهرهاي بزرگ و پرجمعيت در چه است؟ چگونه و با چه روشهايي ساخته مي شود؟ چگونه مورد بهره برداري قرار مي گيرد؟ چگونه ترافيك آن كنترل مي شود؟ و غيره ، از اساسي ترين سئوالاتي باشد كه همواره در ذهن بسياري از افراد جامعه مطرح و بدنبال پاسخي براي آن هستند.

در اين مقاله سعي شده است چگونگي مراحل ساخت و بهره برداري پروژه عظيم مترو تهران و حومه كه تماماً بدست مهندسين و متخصصين ايراني انجام مي شود، و همين طور ارتباط عيني اين صنعت را با شاخه هاي مختلف صنعت برق در زمانهاي ساخت و بهره برداري بطور خلاصه بيان داشته و نگاهي گذرا بدان داشته باشيم.

يكي از ويژگيهاي مشترك شهرهاي بزرگ كه با افزايش روزافزون جمعيت شدت يافته و مسائل و مشكلات فراوان اقتصادي و اجتماعي را ايجاد مي نمايد، پديده آشناي ترافيك مي باشد.

معمولاً در ساعاتي از روز و در محورهاي اصلي و خيابانهاي هسته مركزي اينگونه شهرها ازدحام و شلوغي بيش از حد باعث ايجاد ترافيكي ناسالم و يا اختلال در وضعيت ترافيك شهري مي شود. اين پديده جداي از اثرات نامطلوب اقتصادي، اجتماعي و اتلاف نيروهاي انساني طبق مدارك و شواهد عيني و آمار موجود، بطرز وحشتناكي در آلودگي ميحط زيست، بخاطر راه بندانهاي طولاني در محورها و غيره ، اثر داشته كه خود معضلات ديگري براي اجتماع بدنبال دارد.

شهر بزرگ تهران از مدتها قبل و به خصوص طي سالهاي اخير يكي از شهرهاي پرجمعيت جهان و همين طور داراي ترافيكي نا سالم و هوايي بس آلوده بوده است، كه چنانچه اين ترافيك نامطلوب و آلودگي محيطي طي يك برنامه ريزي اصولي تحت كنترل در نيآيد، مسائل و مشكلات اقتصادي، اجتماعي، بهداشتي و رواني بسيار زيادي را بدنبال خواهد داشت.

براي كنترل ترافيك شهرهاي بزرگ پرجمعيت چه از نظر كمي و چه از نظر كيفي و همين طور پيش گيري از اتلاف سرمايه ها و نيروهاي انساني و سالم سازي محيط زيست انسانها تا بحال راه حل هاي مختلفي مطرح و به اجرا در آمده كه درصد موفقيت طرح هاي مختلف نسبت بدانچه مورد انتظار بوده به تحقيق بستگي تام به ساختار معماري شهرها و فرهنگ جامعه هر شهر دارد.

يكي از راه حل هاي اساسي و بنياني كه با توجه به مسيرهاي زيرگذر (زيرزمين) تا بحال بطور جدي در شهرهاي بزرگ توانسته است بسياري از مشكلات اجتماعي معلول پديده ترافيك را حل نمايد و تا حدي قابل توجه مفيد فايده باشد، طرح و ساخت شبكه هاي مترو در اينگونه شهرها بوده است، شهر بزرگ تهران نيز هم اكنون شديداً مواجه با مشكلات و مسائل و معضلات بوجود آمده از يك ترافيك ناسالم مي باشد، كه ساليان متمادي مورد بحث و مطالعه بوده است و در هر مرحله نظريه ساخت شبكه مترو براي اين شهر يكي از اساسي ترين راه حل هاي ممكن شناخته شده است.

از اهم مزاياي شبكه هاي مترو در شهرهاي بزرگ را مي توان، عدم تداخل ترافيك آن با ترافيك محورها و خيابانها در سطح شهر، امكان انتخاب مناسب ترين و در عين حال نزديك ترين مسيرها در اعماق زمين، سرعت بخشيدن به اياب و ذهاب شهروندان و مسافرت هاي درون شهري از نقطه نظر زماني، نداشتن هيچ گونه آلودگي در محيط زيست (چون كليه سيستم هاي شبكه هاي مترو با انرژي برق فعال مي شوند كه طبعاً بدون دود و آلودگي مي باشد) و غيره ، را مي توان نام برد.

بدين ترتيب در يك جمع بندي و ارزيابي ارزشي از جميع نكات شبكه هاي مترو در شهرهاي بزرگ و پرجمعيت از درجه ارزشي خاصي برخوردار مي باشند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر