10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50448
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1587

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شركت محصولات كاغذي لطيف

دانلود تحقیق درمورد شركت محصولات كاغذي لطيف

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد شركت محصولات كاغذي لطيف

با دانلود تحقیق در مورد شركت محصولات كاغذي لطيف در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شركت محصولات كاغذي لطيف را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شركت محصولات كاغذي لطيف ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شركت محصولات كاغذي لطيف

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:88 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

كليه داراييهاي يك واحد تجاري - توليدي داراي ارزش اقتصادي است و حصول اطمينان از به كارگيري آن طبق هدفهاي تعيين شده ، نيازمند طرح ريزي مي باشد . مثلاً مهندسين توليد براي استفاده موثر از تسهيلات توليد ، براي كليه فعاليتهاي توليدي به دقت برنامه ريزي مي كنند . يا مديران سيستم ضوابط عملياتي را به نحوي تنظيم مي كنند كه حداكثر استفاده را از سيستم كامپيوتر به عمل آورند و از هر گونه استفاده نابجا از اين سيستم جلوگيري نمايند . برخي از داراييها به علت ماهيت يا اهميت آن مستلزم بذل توجه و اعمال دقت بيشتر مديريت است . موجوديها ، دارايي ديگري است كه نيازمند توجه دقيق مديريت واحدهاي تجاري - توليدي مي باشد .

موجوديها دو ويژگي مهم دارد كه اين ويژگيها ، بذل توجه خاص و همچنين طرح‌ريزي آن را الزامي مي كند . ويژگي اول ، صرف مقدار متنابهي از منابع واحدهاي تجاري - توليدي در موجوديهاست . ويژگي دوم ، گردش موجوديهاست كه برخلاف داراييهاي غيرجاري به طور مداوم مصرف و مجدداً جايگزين مي گردد .

 


 

 

 

 

فصل اول

تاريخچه شركت محصولات كاغذي لطيف


شركت محصولات كاغذي لطيف در تاريخ 7/3/1364 تأسيس و عمليات اجرايي خود را در اواخر سال 1370 در شهر صنعتي هشتگرد در زميني به مساحت 65 هزار متر مربع و زيربناي حدود 30 هزار متر مربع و با ظرفيت 15000 تن كاغذ با گراماژ پايين آغاز نمود. و پس از گذشت حدود 5/2 سال در نيمه اول سال 1373 بهره برداري از آن آغاز گرديد.

ماشين آلات در چهارچوب قرارداد همكاري فني و اقتصادي ايران و اتريش با استفاده از ارز فاينانس از شركت فويت خريداري گرديده و اعتبار آن در تاريخ 5/1/1370 در بانك تجارت گشايش يافته است.

لطيف اولين كارخانه داراي واحد جوهر زدايي (Dinking) در صنايع كاغذ سازي ايران مي باشد و قادر است روزنه 60 تن كاغذ باطله را جوهر زدائي نموده و به صورت خمير اوليه تبديل و از محل اين خمير انواع محصولات را تهيه نمايد.

كارخانه كاغذسازي لطيف با بهره گيري از سيستم پيشرفته PLC، با دارا بودن دو مركزيت كنترل در سالن كاغذ و سالن جوهر زدايي با بيشترين راندمان نسبت به كنترل تجهيزات كارخانه اقدام نمايد. ماشين كاغذ توان توليد انواع كاغذهاي بهداشتي و صنعتي را از گراماژ 14 تا 45 گرم بر متر مربع دارا مي باشد. تمام كنترل آن به وسيله سيستم PLC انجام گرفته و سيستم پرس آن از دو غلتك پرس جهت آبگيري و صافي كاغذ تشكيل شده و قسمت خشك كننده آن از يك غلتك به قطر 4000 ميلي متر از طريق داخل بوسيه بخار گرم و از قسمت بيرون به وسيله هواي گرم كاغذ را خشك مي كند. بعد از اين مرحله سيستم اتوماتيك اندازه گيري قرار دارد كه وزن و رطوبت و ضخامت كاغذ را اندازه گيري نموده و تمام اطلاعات را به وسيله چاپگر موجود در اطاق كنترل مي دهد.

انواع محصولات شركت به شرح زير مي باشد.

 

رديف

نوع

ظرفيت در 24 ساعت (به تن)

1

دستمال كاغذي

60

2

حوله كاغذي

60

3

كاغذ بسته بندي ميوه

45

4

نسخه دوم ماشين تحرير

50

مشخصات ماشين كاغذ:

1-نوع ماشين:ماشين كاغذ با گراماژ پايين

2-ماشين كاغذ از نوع ديوفوري

3-عرض ماشين 3000 ميلي متر

4-عرض كاغذ بدون برش 2760 ميلي متر

5-عرض كاغذ مفيد 2700 ميلي متر

6-سرعت طراحي شده براي ماشين 1400 متر در دقيقه

7-سرعت كار ماشين 1006 متر در دقيقه

8-قطر سيلندر MG4000 ميلي متر

شركت محصلوات كاغذي لطيف از چندين انبار تشكيل شده است.

1-انبار مواد اوليه

2-انبار محصول

3-انبار مواد شيميايي

4-انبار قطعات فني

انبار مواد اوليه:كليه مواد اوليه وخام در اين محل جمع آوري شده پس از بررسي و تأييد در جايگاه هاي مخصوص بسته بندي شده و آماده براي برنامه ريزي توليد مي‌باشند.

2-انبار محصول:كليه محصولات توليد شده در هر روز در انبار محصول چيده و طبقه‌بندي مي شوند تا با حواله فروش محصولات بر اساس نوع توليد و درخواست مشتري از انبار خارج شود.

 

3-انبار مواد شيميايي:كليه مواد شيميايي موجود در شركت جهت رفع نيارهاي

واحدها در انبار فوق جمع آوري و طبقه بندي شده و بر اساس نياز واحدها و با ارائه برگ درخواست به واحد ها ارسال مي شود .

4-انبار قطعات فني:كليه قطعات و ملزومات مربوطه به واحدهاي توليدي
خدماتي- اداري و قطعات به ماشين آلات در انبار قطعات موجود مي باشد كه اين اقلام مصرفي و يا سرمايه اي است. اين اقلام بر طبق سيكلي از انبار خارج شده و مجدداً هم اجناس جايگزين وارد انبار مي شود.

كليه مراحل ورود و خروج و كنترل اقلام توسط پرسنل انجام شده و توسط واحد برنامه ريزي ميزان موجودي كنترل و نسبت به جايگزين آن اقدامات لازم صورت گردد.


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر