8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50599
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2528

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد كارآفريني موزاییک

دانلود تحقیق درمورد كارآفريني موزاییک

0 2.5k
دانلود تحقیق درمورد كارآفريني موزاییک

با دانلود تحقیق در مورد كارآفريني موزاییک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كارآفريني موزاییک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كارآفريني موزاییک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كارآفريني موزاییک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

با نگاهي به گذشته تاريخ پزشكي كشور و بروكراسي حاكم بر نظام جمعيت شناسي و جامعه گزيني پاك و سالم و به دور از آلودگي و مملو از پاكيزگي به راحتي پي به لزوم بهداشت و مناطق عاري از آلودگي براي زندگي مي بريم و همچنين نگاهي به گذشته ي زندگي بشري و استفاده انسان هاي قرون گذشته از وسايل سنگي از قبيل ظرف ها وسايل شكار و حتي زندگي آن ها در داخل غارها به راحتي پي به علاقه مفرط انسان به پاكيزگي مي بريم و از اين همه استفاده آن ها از سنگ مي فهميم كه سنگ و محصولات متنوع آن بهداشتي بوده و خواهدبود. و از آن جا كه دين و ايمان ما و به گفته ي انبياء و اولياء الهي كه پاكيزگي را نيمي از ايمان ما مي دانند لازم و ملزوم به رعايت پاكيزگي مي شويم.

در گذشته اكثر كوچه ها و معابر حتي منزل ها از خاك پوشيده شده بود و با كمي بارش باران و عبور آب به علت چاله هايي كه به وجود مي آمد باعث جمع شدن آب و بو گرفتن آن و در نهايت هجوم اكثر حشرات كثيف و آلوده مي شد. بعد از اين به فكر راه كار بودند كه آسفالت سطح خيابان ها و جاده ها و معابر عمومي را گرفت به نسبت خيلي بهتر و بهينه تر و با عمر مفيد بيشتر از خاك و سنگريزه مي باشد ولي باز هم بر اثر رفت و آمد زياد و بارندگي شديددوباره دچار فرسايش و نابود شدن مي باشد كه هر چند وقت يك بار نياز به ترميم دارد.

تا در نهايت به همت متخصصين در امر اين محصولات موزائيك و سنگ فرش به عرصه ظهور پيوست و امروزه تمام پيرامون زندگي انسان از حياط منزل گرفته تا پياده روها از سنگ فرش و موزائيك استفاده مي شود.

موزائيك محصولي است كه با عمر طولاني و شست و شوي راحت وبه راحتي نيز دچار فرسايش و خراب شدن نيست.

همچنين در صورت استفاده از تخصص خوب و محصول مناسب مي تواند زيبايي خاصي به شهر و خيابان ها داده شود. قابل بيان است كه اين محصول در اكثر كشورها به صورت كاملا اتوماتيك به عرضا توليد رسيده است و باز هم مي توان اين محصول را مكانيزه تر از حال و قبل كرد.

انشاءالله و با ياري خداوند متعال و همت متخصصين و دست اندركاران اين محصول موفقيت چشمگيري خواهيم داشت و در امر صادرات اين محصول اقدام بيشتري خواهيم كرد.

با اميد به خدا

الف) بررسي هاي اقتصادي

1-   تعريف محصول:

اين محصول عبارت از فشردن چند فرآورده معدني از قبيل ريگ و ماسه و سيمان و پودر سنگ كه در ابعاد و فرم مختلف توليد مي شود كه ابعاد آن از قبلي 30*30 و 25*25 و شش گوشه و موزائيك هاي رنگي مي توان اشاره كرد و فرم هاي آن به صورت تخت يا راه دار را ميتوان نام برد. وزن محصول البته به صورت قبل از خشك شدن حدودا 1700 كيلوگرم و بعد از خشك شدن حدودا 1500 مي باشد.

ما در اين طرح سعي كرده ايم موزائيك را از تمام ابعاد اقتصادي دارايي و تمام تجهيزات و تكنولوژي ساخت موزائيك بررسي كنيم و ازموارد خاص اين طرح بايد به كوچك بودن محل تحقيقاتي نام برد و به همين سطح بايد نكاتي ريز مثل صرفه اقتصادي و كمبود دستگاهها و پائين بودن سطح مكانيزه بودن دستگاه ها را مورد نظر داشت.

اين محصول عبارت است از توليد صنعتي موزائيك كه به ماكزيمم 700 متر در روز مي باشد و ظرفيت توليد از 270 تا 300 هزار متر در سال مي باشد.

2-   كاربرد محصول

موزائيك همان طور كه در مقدمه اشاره اي كوتاه شد براي قسمت هايي كه بهداشت و زيبائي و حتي صرفه اقتصادي مورد نظر باشد از موزائيك استفاده مي شود.

مورد سؤال اين جا اين است كه چرا اقتصادي.....

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر