4,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50771
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1726

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد راه هایی که بازده تبدیل انرژی و زیاد شدن غذا را به دنبال داشته باشد

دانلود تحقیق درمورد راه هایی که بازده تبدیل انرژی و زیاد شدن غذا را به دنبال داشته باشد

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد راه هایی که بازده تبدیل انرژی و زیاد شدن غذا را به دنبال داشته باشد

با دانلود تحقیق در مورد راه هایی که بازده تبدیل انرژی و زیاد شدن غذا را به دنبال داشته باشد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق راه هایی که بازده تبدیل انرژی و زیاد شدن غذا را به دنبال داشته باشد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق راه هایی که بازده تبدیل انرژی و زیاد شدن غذا را به دنبال داشته باشد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد راه هایی که بازده تبدیل انرژی و زیاد شدن غذا را به دنبال داشته باشد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

افزودني هاي غذايي

۱- آنزيم

اضافه نمودن آنزيم به جيره طيور سبب افزايش قابليت هضم ، كاهش ويسكوزيته مواد غذايي در داخل روده و بهره گيري حداكثر از مواد مغذي خوراك توسط پرندگان شده و تاثير قابل توجه اي در بهبود FCR به دنبال خواهد داشت.

۲- عوامل ضد ميكروبي

دير زماني است كه دانسته شده افزودن مقادير اندك آنتي بيوتيك به غذاي طيور گوشتي سبب بهبود ميزان رشد و بازده غذا ميشود . مطالعات ابتدايي پس از كشف تاثير آنتي بيوتيكها ثابت نمود پرندگاني كه در سالن و بستر جديد يعني جايي كه قبلا هيچگونه پرنده ديگري در آن نبوده است ، پرورش مي يابند نسبت به پرندگان جاي گرفته در سالن هايي كه به مدت طولاني جهت پرورش طيور گوشتي مورد استفاده قرار گرفته اند ، رشد بهتري داشته اند . علاوه بر اين مكمل ها آنتي بيوتيك جيره هاي طيور در شرايط امروزي قادر به بهبود توليد نيستند . فلور ميكروبي سالن هايي كه به طور پيوسته مورد استفاده قرار مي گيرند بسيار متغيير بوده اين امر سبب كاهش رشد و بازده غذا ميشود . نشان داده شده است افزودن سولفات مس به جيره طيور گوشتي بنحوي كه سبب افزايش سطح مس بيش از احتياجات تغذيه اي شود ، ميزان رشد و ضريب غذايي طيور را بهبود مي بخشد . مكانيسم اين اثر مس مشخص نيست اما احتمالا مربوط به يك خاصيت آنتي بيوتيك مانند مي باشد زيرا ثابت گرديده كه افزايش مقادير مس در بستر سبب كاهش جمعيت ميكروبي ميشود . تحقيقات نشان داده است كه استفاده صحيح از  اسيدهاي آلي, پروبيوتيك ها و پربيوتيكها(Prebiotics) در خوراك طيور, علاوه بر آثار سود مند در كنترل فلور ميكروبي روده, در تحصيل عملكرد بهتر و نيز بهبود ضريب غذايي طيور  گوشتي مؤثر ميباشند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر