20,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50995
  • فرمت فایل دانلودی : .rar
  • تعداد مشاهده : 2357
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر در مورد عجیب ترن مارها

دانلود طرح جابر در مورد عجیب ترن مارها

0 2.4k
دانلود طرح جابر در مورد عجیب ترن مارها

دانلود طرح جابر در مورد عجیب ترن مارها بصورت کامل و جامع از وبسایت درسی فایل قابل خرید و دانلود می باشد با دانلود کاملترین طرح جابربن حیان در مورد عجیب ترین مارها همراه دفترکارنما پرشده (اول تا چهارم ابتدایی) با وبسایت درسی فایل همراه باشید نوع طرح جابر با موضوع عجیب غریبترین مارها بصورت  نمایشی علمی تحقیق تهیه و طراحی شده است و  هر آنچه از یک طرح جابر می خواهید برای شما دانش آموزان و فرهنگیان محترم فراهم کردیم 

این طرح زیبا و کامل شامل محتوای عنوان فانتزی وخلاقانه ،مسئله ، تحقیق زمینه ای یا متن ،جدول ویژه طرح طبقه بندی ، نتیجه گیری ، منابع معتبر، سپاسگزاری، دفتر کارنما پرشده و تکمیل شده ، عکس های مرتبط ، تابلو نمایش کارتون پلاست ، حاشیه های زیبا ، سرتیتر ها ، مطالب مفید و کامل و این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد، فونت متن و تیتر و اندازه رعایت شده .
حاشیه و غالب حرفه ای مرتبط با طرح ,مناسب برای جشنواره جابربن حیان و موفق شدن و مقام آوردن شما در سطح منطقه و استان.
این مجموعه قابل ویرایش و در قالب ورد (Word) و pdf می باشد.

تحقیق زمینه ای

عجیب‌ ترین مارهای دنیا که در این طرح  آماده کرده ایم از منحصر بفردترین گونه های این خزنده مرموز هستند. عجیب‌ ترین مارهای دنیا در این طرح از مار پرنده گرفته تا افعی شاخ دار بیابانی همگی دارای ظاهری متفاوت از مارهای معمولی هستند. جالب است بدانید  مارها از گذشته همواره جایگاه ویژه‌ ای در داستان‌ ها و رویاها و حتی کتاب‌ های اساطیری ملل مختلف داشته‌ اند. یکی از دلایل جذابیت مارها خطری است که آنها با خود دارند، ولی اشکال و قابلیت‌ های مختلف و عجیب این خزنده برای سازگار شدن با محیط و شرایط نیز در این مسئله دست داشته است.مارها در میان تمام حیوانات یکی از وحشتناک ترین موجودات کره زمین می باشند که شاید هر یک از ما نزدیک شدن به این موجودات را نیز حتی قبول نکنیم. با این حال دلایل اصلی که منجر به چنین ترس و دلهره ای نسبت به این حیوانات شده است، بیشتر به دلیل آناتومی خاص، چهره و شماتیک عجیب و غریب و همچنین زهر و سم کشنده آن می باشد که این حیوان را این گونه ترسناک ساخته است. با ایران ناز همراه باشید… 

از این رو مهم ترین آن هم جنجگو بودن مارها می باشد که در حمله ممکن است تنها در چند ثانیه با تزریق سم و زهر کشنده در بدن دشمنانش می تواند سیستم عصبی آنها را مختل سازد.

مار پرنده: شاید به نظرتان مار پرنده یک شخصیت تخیلی است اما واقعیت دارد. مار پرنده با پریدن از شاخه‌های بالای درخت، مسافت حیرت‌انگیزی را در هوا سر می‌کند. زمانی که در هوا هستند، دنده‌های خود را منبسط کرده و شکم خود را به داخل می‌دهد تا خود را پهن‌تر و مقعرتر کرده و حالت ایرودینامیک بهتری داشته باشند.

افعی دم عنکبوتی: این افعی یکی از عجیب‌ترین سازگاری‌های دم را در مارهای سرتاسر دنیا دارد. ظاهر دم این افعی که در ابتدا ممکن است به نظر برسد دچار بدشکلی شده، برای این طراحی‌شده که شبیه به عنکبوت به نظر برسد. هدف از آن این نیست که مار وحشتناک‌تر به نظر برسد (هم مار و هم عنکبوت!) بلکه برای جذب طعمه است. وقتی افعی آن را تکان می‌دهد، شکارهایی که عنکبوت خوار هستند، به آن جذب‌شده و در محدوده حمله مار گیر قرار می‌گیرند.

مار قیطانی باربادوس: این مار قیطانی بومی جزیره باربادوس کارائیب است و با 10 سانتیمتر طول و قطری به اندازه یک رشته ماکارونی، کوچک‌ترین گونه مار در دنیا است. ممکن است آن را با یک کرم کوچکی که بین علف‌ها یا زیر سنگ لول می‌خورد، اشتباه بگیرید. رژیم غذایی این مار لاروهای مورچه و موریانه است.

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل را جهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

در صورت نداشتن رمز دوم میتوانید از طریق پیامک-تلگرام-ایتا-روبیکا یا واتس آپ(شماره 09306359679) پیام بفرستید تا محصول شما را ارسال و مبلغ را کارت به کارت فرمایید همچنین در صورت نداشتن برای خرید میتوانید از ایمیل زیر جهت خرید استفاده نمایید

تضمین خرید شما با پاسخ دهی 24 ساعته

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (تلگرام : drsifile@)


20,000 تومان