6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51413
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1772

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سنسور چیست؟

دانلود تحقیق درمورد سنسور چیست؟

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد سنسور چیست؟

با دانلود تحقیق در مورد سنسور چیست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سنسور چیست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سنسور چیست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سنسور چیست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

سنسور چیست؟

در خودرو سنسورها بعنوان جاسوسهائی عمل میکنند که دایما وضعیت خودرو را حس میکنند و به ecu خبر میدهند و ecu نیز براساس خبرهای دریافتی از وضعیت موتور دستورهایی به مامورهای خود که همان عملگرها acture هستند میفرستد تا آنها براساس دستور دریافتی کارکرد خود را تنظیم کنند.

تصوير

سنسور در فارسی به معنی حسگر میباشد. يعني قطعه ايي كه بنا بر طراحي و نحوه ساخت خود ميتواند اطاعات مختلفي را به صورت مورد نظر ارسال كند حال اين ارسال اطلاعات ميواند به صورت آنالوگ و يا ديجتال باشد.

نحوه كار سنسور تا قبل از استفاده رايج نيمه رسانا ها ساده و بر مبناي آنالوگ استوار بود و قالب اطلاعات را به صورت هاي ابتدايي ارسال ميكردند اما امروز به استفاده چشمگير از نیمه رسانا ها و مدارات مجتمع سنسور ها توانايي ارسال كردن و دهش دقيق داده را در كنار طول عمر و قيمت مناسب دارا هستند.

حسگر يا سنسور المان حس کننده اي است که کميتهاي فيزيکي مانند فشار، حرارت،، رطوبت، دما، و... را به کميتهاي الکتريکي پيوسته (آنالوگ) يا غيرپيوسته (ديجيتال) تبديل مي کند. در واقع آن يک وسيله الکتريکي است که تغييرات فيزيکي يا شيميايي را اندازه گيري مي کند و آن را به سيگنال الکتريکي تبديل مي نمايد.

سنسورها در انواع دستگاههاي اندازه گيري، سيستمهاي کنترل آنالوگ و ديجيتال مانند PLC مورد استفاده قرار مي گيرند. عملکرد سنسورها و قابليت اتصال آنها به دستگاههاي مختلف از جمله PLC باعث شده است که سنسور بخشي از اجزاي جدا نشدني دستگاه کنترل اتوماتيک و رباتيک باشد.

سنسورها اطلاعات مختلف از وضعيت اجزاي متحرک سيستم را به واحد کنترل ارسال نموده و باعث تغيير وضعيت عملکرد دستگاهها مي شوند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر