7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51529
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1423

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد چگونگی نگهداری مواد قابل انفجار

دانلود تحقیق درمورد چگونگی نگهداری مواد قابل انفجار

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد چگونگی نگهداری مواد قابل انفجار

با دانلود تحقیق در مورد چگونگی نگهداری مواد قابل انفجار در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چگونگی نگهداری مواد قابل انفجار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چگونگی نگهداری مواد قابل انفجار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چگونگی نگهداری مواد قابل انفجار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

محافظت از مخازن سوخت قابل انفجار

ExploStop     چيست ؟

 EXPLOSTOP  از فويل آلومينيوم آلياژي مخصوص و مقاوم در برابر خوردگي كه به صورت شبكه توري يا گوي كروي توليد شده است. قابليت نصب در كليه انواع مخازن جهت جلوگيري از انفجار گازهاي قابل اشتعال يا مايعات ديگر را با استفاده از اصل هدايت حرارت دارد.

شبكه توري آلومينيومي (تصوير فوق) براي استفاده در مخازن بزرگ ذخيره يا مخازن به هنگام ساخت توصيه مي شود.

گوي كروي شبكه اي آلومينيومي (تصوير فوق) كه داراي قطري معادلmm25 – 20 است، براي استفاده در مخازني از قبيل كپسول گاز، باك خودرو، مخازن نگهداري بنزين و يا هر نوع مخزن ساخته شده براي جابجايي مايعات قابل اشتعال يا گاز بكار ميروند كه داراي دريچه كوچكي مي باشند توصيه مي گردد.

اصول كنترل شعله توسط EXPLOSTOP

 

 

سيستم محدود كردن انفجار EXPLOSTOP  

سيستم محدود كننده انفجار (شكل زير) بر روي ساپورت هاي افقي مخزن قرار گرفته و به هنگام ايجاد آتش سوزي آن را محافظت ميكند . شعله موجود در تماس مستقيم با مايع موجود در مخزن نمي باشد كه اين امر  باعث خنك كردن شعله EXPLOSTOP)) و شبكه موجود مي شود كه مي توان به سادگي اطفاء حريق نمود.

آزمايش EXPLOSTOP

 آزمايشات متعددي بر روي مايعات اشتعال زا به همراه EXPLOSTOP  صورت گرفته است.

نتايج آزمايش EXPLOSTOP

 نمودارهاي ذيل نتايج آزمايش شامل حداكثر فشار ايجاد شده در يك مخزن را كه توسط جرقه مشتعل شده است نشان مي دهد. آزمايشاتي كه صورت گرفته در شرايط كاربرد EXPLOSTOP  و بدون EXPLOSTOP  بوده كه حاوي مخلوط ماده انفجاري اشباع شده مي باشد.

فشار در مخزن محافظت نشده تا 01/4 بار بالا ميرود در حالي كه در همين مخزن با بكارگيري EXPLOSTOP  فشار تنها تا 54/0 بار افزايش مي يابد.

مزاياي استفاده از EXPLOSTOP

 استفاده از EXPLOSTOP  مزاياي زيادي را شامل ميگردد كه داراي طيف وسيعي است كه از اتفاقات ناگوار جلوگيري كرده و محيط زيست را ايمن مي سازد. ساخت مخازن سوخت را نيز اقتصادي مي كند.

EXPLOSTOP  داراي گارانتي طول عمر بوده و قابل استفاده مجدد و بازيافت نيز ميباشد.

EXPLOSTOP  باعث محدود كردن ريسك ايجاد حوادث ناگوار در اثر اشتعال يا انفجار سوخت ناشي از حرارت بالا به علت مجاورت در برابرآتش، تصادم شديد، جرقه و غيره مي شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر