7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51563
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1406

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد هلال سرخ

دانلود تحقیق درمورد هلال سرخ

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد هلال سرخ

با دانلود تحقیق در مورد هلال سرخ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق هلال سرخ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق هلال سرخ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد هلال سرخ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

                    به نام خدا

در سال 1381 بنا بر درخاست جمعيت ، طرح اصلاح موادي از اساسنامه جمعيت
هلال احمر جمهوري اسلامي ايران در جلسه علني روز چهارشنبه 24 ارديبهشت ماه 82 در مجلس شوراي اسلامي با اصلاحاتي مشتمل بر شش ماده و شش تبصره تصويب و در تاريخ 7 خرداد ماه 1382 به تأييد شوراي نگهبان رسيد . در تاريخ 20مرداد ماه 1382 طي نامه شماره 12997 از جانب رئيس جمهور جهت اجرا به جمعيت هلال احمر ابلغ شد. و نيز طبق ماده 8 اساسنامه وظايف و اختيارات مجمع عمومي و مجامع استان و شهرستان تعيين شده است. كه از جمله مهم‌ترين آن تعيين سياستهاي كلان جمعيت تصويب برنامه و بودجه آئين نامه‌ها، انتخاب 7 نفر از اعضاي شوراي عالي و هيات مديره استان و شوراي اجرايي شهرستان است و در مورخ 10/10/82 قرار بر انتخابات مجامع شهرستانها بود ولي فاجعه زلزله بم انتخابات مجامع شهرستانها به تعويق افتاد و در نهايت روز جمعه مورخ 21/1/83 محل سينماي قدس شهرستان از اعضا و داوطلبان دعوت به عمل آمد اولين دوره انتخابات جمعيت هلال احمر و شركت داشته باشند و پس از سپري شدن مدت زمان مقرر اولين جلسه مجمع به

 

حد نصاب نرسيده و بر اساس بند 31 دستور العمل اجرايي عدم حصول حد نصاب مجمع
اعلام و بر اساس تبصره 7 قانون اساسنامه برگزاري انتخابات به نوبت دوم در روز جمعه
 مورخ 28/1/83 موكول شد . و در موعد مقرر اعضاء در محل سينما قدس حضور داشتند پس از تلاوت قرآن كريم و اعلام برنامه انتخابات و اسقرار هيأت رئيسه در جايگاه آقاي رضاييان رئيس ستاد انتخابات شهرستان پس از خوش آمد گويي و قرائت پيام آقاي دكتر نور بالا رئيس جمعيت هلال احمر رأي ريزي توسط اعضا آغاز شد ، درنهايت اعضاي شوراي اجرايي و بازرسي و اعضاي علي البدل به شرح ذيل تعيين گرديد :

الف ) اعضاي شوراي اجرايي به ترتيب :

1ـ آقاي فيروز يزداني

2ـ آقاي غلام علي نادري

3ـ آقاي عباس شهركي

4ـ آقاي عبدالرضا سپهري

و اعضاي البدل :

1ـ آقاي جمشيد سندگل

2ـ آقاي مسعود معتمدالشريعتي

ب) بازرسي

1ـ آقاي احمد كريمي فرد اصلي

2ـ علي البدي

3ـ خانم شهناز صانعي

 

پس از وقوع زلزله‌ي عزيزم شهرستان بم كه موجب شد بر اثر اين زلزه شهر بم دچار تخريب و نيز هموطنانمان در اين حادثه زير آوار بمانند و كشته شوند. پس از تشكيل ستاد حوادث غير متقربه در شهرستان و جمع آوري از تمام نقاط شهرستان به اين جمعيت ارسال و پس تفكيك اقلام به صورت بسته بندي در كمترين زمان ممكن توسط كاركنان و امدادگران جمعيت با كاميون‌ها بارگيري شد. در روز دوم حادثه دو كاميون كمكهاي مردمي ديگر به منطقه حادثه ديده بم از امدادرساني به مدت دو هفته تداوم پيدا كرد و به دليل تشكيل ستادهاي معين استانها در شهرستان بم كه قسمتهايي را به طور مشخص جهت امدادرساني به مردم حادثه ديده به عهده اين استانها گذارده شد . در اين راستا كمك رساني جمعيت استان خراسان در ستاد معين استان در آن منطقه استقرار يافت . در تقسيم بندي كه در شهرستان به منظور امدادرساني به مردم حادثه ديده انجام شده بود در منطقه حضور پيدا كند پس از هماهنگي با مركز استان از تاريخ 28/12/82 به محل حادثه ديده با تعداد پانزده نفر پرسنل و امدادگر و يك دستگاه آمبولانس كه در گذشته نيز آمبولانس با راننده كه مأموريتي را در آنجا داشتند امدادگران در همان تاريخ به مدت پانزده روز در آن منطقه حضور فعال داشتند كه اين حضور مصادف با توضيح دفترچه‌‌هاي كامپيوتري امداد به زلزله زدگان ،ضمن اينكه علاوه بر دفترچه توزيع اقلام ديگر ادامه داشت كه اكثريت مردم در چادر‌هاي امدادي زندگي موقت مي‌كردند.

با توجه به گسترش و حجم تخريب اين حادثه عزيم و امكانات موجود منطقه و محدوديتهاي فضاهاي فعاليتي و همچنين فرهنگ مردم منطقه و نيز مشكل بودن تشخيص بومي منطقه از غير بومي چالشهاي جدي فرا روي سازمانهاي امدادرساني بود كه نيز به كندي روند امدادرساني و بازسازي منطقه كمك مي‌كرد البته از نظر دور داشت كه تلاشها و كوششهاي بسيار زيادي توسط مسئولين مربوط انجام شده است و نيز اين روند ادامه دارد و اميد است با توجه به برنامه زمان بندي شده وضعيت مردم آسيب ديده از اسكان موقت و استراري به اسكان مطمئن و دائمي تغيير شكل دهد . در ايان از تمام هموطنان نو دوست و ايثارگران اسلامي به خصوص شهرستان سرخس و همچنين تمامي مسئولين و امدادگران عزيز و مخصوصاً امدادگران فداكار شهرستان سرخس تقدير و تشكر مي‌گردد و اميدواريم با فراگيري آموزشهاي امدا و كمكهاي اوليه ضمن آمادگي در مقابله با حوادث و بلاياي طبيعي شاهد كاهش تلفات انساني در اين گونه موارد باشيم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر