7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51817
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1352

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد دستگاه ميكسر

دانلود تحقیق درمورد دستگاه ميكسر

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد دستگاه ميكسر

با دانلود تحقیق در مورد دستگاه ميكسر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دستگاه ميكسر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دستگاه ميكسر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دستگاه ميكسر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

كارت ميكسر يك طرح جالب است كه مي تواند دستگاه صورتي را تكامل بخشد و آن را به يك سيستم صوتي كامل و به اصطلاح پرفشنال تبديل كند . در وهله نخست اين دستگاه به شما امكان مي دهد كه از آمپليفاير صوتي خودتان به عنوان يك تقويت كننده ميكرفن استفاده كنيد . مي دانيد براي آنكه يك آمپليفاير معمولي بتواند جريان ضعيف يك ميكروفن را تقويت كند لازم است در ورودي آمپليفاير يك “ پري آمپليفاير مخصوص ميكرفن ” تعبيه شود .

 امتياز بسيار جالب اين دستگاه پنج كاناله در اين است كه شما مي توانيد با اضافه كردن به آمپليفاير مورد نظرتان همزمان جريان خروجي سه ميكروفن را تقويت كنيد . به اين ترتيب شما قادر خواهيد بود اصوات را از سه جهت ، سه زاويه و سه نقطه متفاوت با وضوح كامل دريافت كنيد و براي تقوت به آمپليفاير مورد نظرتان بدهيد و واضح است كه در اين حالت صدائي كه از بلندگوهاي آمپليفاير پخش مي شود به مراتب پرعمق تر ، شفاف تر و پرتوان تر از حالتيست كه تنها از پري آمپليفاير معمولي ( يك كانالي ) براي تقويت ميكروفن استفاده كرده باشيد ، بويژه آنكه ميزان صداهاي هر يك از ميكروفنها را نيز
مي توان به دقت بوسيله ولومهاي كنترل دستگاه تنظيم كرد.

حال يك توضيح كلي و ريز به ريز را در اين قسمت متذكر مي شويم كه از تذكرهاي ساده تا تجزيه و تحليلهاي پيچيده را شامل مي شود .

مقاومتها پس از عبور از برد كوتاه شده و روي برد خوابيده شود و سعي شود كه در مقاومتها اشتباهي صورت نگيرد ، چون دستگاه از حساسيت مي افتد . قسمت دوم خازنهاي مي باشند كه از خازنهاي الكتروليتي و غير الكتروليتي تشكيل شده است كه بايد توجه داشته باشيم كه قطبهاي مثبت و منفي خازنهاي الكتروليتي اشتباه لحيم كاري نشود و يا براي ايجاد خازنهاي بدون قطب طرفهاي منفي را به هم وصل كرده و طرف مثبت آن را آزاد مي گذاريم و يا اينكه برعكس كه به اين ترتيب قطبيت خازن را از بين مي بريم .براي تلورانسها نيز هر چه تلورانس قطعات كمتر باشد به همان نسبت حساسيت دستگاه افزايش خواهد يافت .

حال نوبت به ترانزيستورها فرا رسيده است . در اين دستگاه چهار ترانزيستور سيليكوني با تيپ منفي (NPN ) به كار رفته است كه شماره هاي همه آنها يكسان است (C1222 ) و آنها را بايد در محل خود لحيم بزنيم و بايد ابتدا دقت كنيم كه اميتر ، كلكتور و بيس آنها را بشناسيم ، چون با اشتباهي نصب كردن پايه هاي يكي از ترانزيستورها دستگاه ديگر جواب نخواهد داد و اين را از اين جهت متذكر مي شويم كه خود نيز دچار همين اشتباه شديم و براي لحيم كاري پايه هاي ترانزيستور نبايد پايه هاي آن را اصلاً كوتاه يا خم كنيم .لازم به ذكر است كه اين ترانزيستور كار تقويت صوتي راديوئي را انجام مي دهد و همچنين در كار مخلوط كنندگي مشاركت دارد.

حال نوبت به وصل ولوم مي رسد كه وظيفه زير و بم كردن صدا را بر عهده دارد و پنج عدد ولوم مي باشد كه هر كدام مخصوص كانال مربوطه مي باشد كه اين توضيحات و اتصالات مربوط به هر قسمت را در فصل بعدي توضيح خواهيم داد.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر