6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51832
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2778

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نقش کيفيت طراحي مهندسي در ارتقاء بهره وري سيستم شبکه توزيع

دانلود تحقیق درمورد نقش کيفيت طراحي مهندسي در ارتقاء بهره وري سيستم شبکه توزيع

0 2.8k
دانلود تحقیق درمورد نقش کيفيت طراحي مهندسي در ارتقاء بهره وري سيستم شبکه توزيع

با دانلود تحقیق در مورد نقش کيفيت طراحي مهندسي در ارتقاء بهره وري سيستم شبکه توزيع در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نقش کيفيت طراحي مهندسي در ارتقاء بهره وري سيستم شبکه توزيع را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نقش کيفيت طراحي مهندسي در ارتقاء بهره وري سيستم شبکه توزيع ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نقش کيفيت طراحي مهندسي در ارتقاء بهره وري سيستم شبکه توزيع

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

طراحی محصول از ديدگاه سيستم مديريت کيفيت ( ISO9000 : 2000 ) :

 

1-3- کليات :

 

" پذيرش يک سيستم مديريت کيفيت بايد به عنوان يک تصميم گيری استراتژيک در سازمان در نظر گرفته شود . طراحی و استقرار سيستم مديريت کيفيت يک سازمان تحت تأثير عوامل متعددی از جمله نيازهای مختلف , اهداف مشخص , محصول , فرآيندهای بکار رفته شده و اندازه و ساختار سازمان قرار می گيرد . الزامات معين شده در اين استاندارد بين المللی برای يک سيستم مديريت کيفيت , مکمل الزامات مرتبط با محصول ميباشند ( بند 1-0 ) . اين استاندارد بين المللی در طی مراحل توسعه , استقرار و بهبود اثر بخشی سيستم مديريت کيفيت , سازمان را برای گزينش ديدگاه فرآيند گرا ترغيب می نمايد تا از طريق برآورده سازی الزامات مشتری , رضايت مشتری را افزايش دهد . به هنگامی که چنين ديدگاهی در يک سيستم مديريت کيفيت بکار می رود , بر روی موارد زير تأکيد ميگردد :

الف ) درک و برآورده سازی الزامات   ب ) نياز به در نظر گيری فرآيندها بر حسب ارزش افزوده   ج ) حصول نتايج عملکرد و اثربخشی فرآيند د ) بهبود مستمر فرآيندها بر پايه اندازه گيريهای موضوعی ( بند 2-0 ) , [5]


2-3- طرح ريزی تحقق محصول :

 

" سازمان بايد فرآيندهای را که برای تحقق محصول موردنياز هستند طرح ريزی کرده و توسعه دهد . در طرح ريزی تحقق محصول , در موارد مقتضی , سازمان بايد موارد زير را مشخص نمايد :

الف ) اهداف کيفيتی و الزامات محصول

ب ) نياز به معين نمودن فرآيندها , مستندات و فراهم آوری منابع مختص محصول

ج ) فعاليتهای موردنياز تصديق , صحه گذاری , پايش , بازرسی و آزمايش مربوط به محصول و معيارهای پذيرش محصول

د ) سوابق موردنياز که به عنوان شواهدی برای برآورده سازی الزامات مربوط به فرآيندهای تحقق محصول بدست آمده از آنها , بکار رود .

خروجی اين طرح ريزی بايد به شکلی مناسب با شيوه عمليات سازمان باشد ( بند 1-7 ) " . [5]

 

 

1-2-3- طراحی و توسعه :

 

 

1-1-2-3- طرح ريزی طراحی و توسعه :

 

" سازمان بايد طراحی و توسعه محصول را طرح ريزی و کنترل نمايد . در حين طرح ريزی طراحی و توسعه , سازمان بايد موارد زير را معين نمايد :

الف ) مراحل طراحی و توسعه 

 ب ) بازنگری , تصديق , صحه گذاری متناسب با هر يک از مراحل طراحی و توسعه 

ج ) مسئوليتها و اختيارات برای طراحی و توسعه

 

سازمان بايد نقاط تلاش بين گروههای مختلفی که در فعاليتهای طراحی و توسعه درگير هستند را مديريت نمايد تا از اين طريق از ارتباطات مؤثر و تشخيص شفاف مسئوليت ها اطمينان حاصل نمايد . خروجی طراحی بايد متناسب با پيشرفت طراحی و توسعه به روز آوری شود . ( بند 3-7 ) " [5] .

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر