7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 52008
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1630

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد Ram

دانلود تحقیق درمورد Ram

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد Ram

با دانلود تحقیق در مورد Ram در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق Ram را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق Ram ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد Ram

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده:

اين پروژه، درباره حافظه كامپيوتر است و نوع حافظه‌ي موردنظر، Ram مي‌باشد.

چگونگي نصب و انواع حافظه را معرفي كند، همراه با ويژگي‌هاي هر كدام كه علاقه‌مندان با خواندن اين پروژه، قادر خواهند بود نوع Ram سيستم خود را انتخاب و خريداري كنند.

اميد است كه اين پروژه بتواند شما را در شناخت و انتخاب Ram ياري نمايند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

 

با توجه به گسترش روزافزون كاربرد رايانه در ايران و نياز به وجود مرجعي براي دسترسي به اطلاعات اين علم. بر اين شدم كه در مورد Ram كامپيوتر، كه اصلي‌ترين قطعه كامپيوتر و حافظه‌ي كامپيوتر است، تحقيق كنم تا درباره اين قطعه، اطلاعاتي بدست آورم.

اين قطعه، قسمتي از كامپيوتر است كه بدون آن، كامپيوتر معنايي ندارد. پس ابتدا بايد اين قطعه را شناخت تا بتوان به چگونگي و عملكرد كامپيوتر پي برد.

بر اين اساس، اين پروژه به خصوصيات زير مي‌پردازد:

1.   انواع حافظه

2.   آموزش چگونگي خريد و عيب‌يابي

3.   داراي راهنماي خريدار است كه با آن مي‌توان به راحتي به خريد رايانه پرداخت و قطعات اصلي را از تقلبي تشخيص داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حافظه

حافظه سيستم، مكاني است كه در آنجا كامپيوتر برنامه‌هاي جاري و داده‌هاي مورد استفاده را نگهداري مي‌نمايد و به دليل قدرتمند شدن دائمي نرم‌افزارها، حافظه سيستم با گام‌هاي پرشتاب، رو به افزايش است. ذخيره و بازيابي داده‌ها از يك بلوك بزرگ حافظه زمان بسيار بيشتري را نسبت به يك بلوك كوچك مي‌طلبد. با يك حجم وسيعي از فضاي حافظه اصلي بسيار زياد مي‌باشد و اين امر، منجر به ايجاد لايه‌هاي اضافي كاشه در سلسله مراتب حافظه مي‌گردد.

هنگامي كه بحث سرعت دسترسي به حافظه مطرح مي‌شود، همواره يك شكاف رو به افزايش بين پردازنده‌ها و تراشه‌هاي حافظه وجود دارد. اين بدان معناست كه پردازنده‌ها دائماً با زمان انتظار بيشتر براي خواندن و نوشتن داده‌ها روي حافظه اصلي مواجه هستند. يك راه حل، استفاده از حافظه كاشه بين حافظه اصلي و پردازنده و نيز استفاده از سيستم‌هاي الكترونيكي هوشمندتر براي تضمين اين كه ملزومات داده‌اي پردازنده از قبل در حافظه كاشه قرار مي‌گيرد.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر