7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 52020
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1553

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بيماري مهلک سرطان بتن

دانلود تحقیق درمورد بيماري مهلک سرطان بتن

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد بيماري مهلک سرطان بتن

با دانلود تحقیق در مورد بيماري مهلک سرطان بتن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بيماري مهلک سرطان بتن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بيماري مهلک سرطان بتن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بيماري مهلک سرطان بتن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

بيماري مهلک سرطان بتن Concrete Cancer چيست؟!

عليرغم اينکه مدت نسبتا؛ زيادي از پيدايش بتن نمي گذرد ( حدود 125 سال ) شناخت علل فساد در پروسه ي تحقيقات ميداني و جلوگيري از بروز آن ‏‏، مقاومت زياد ، استحکام و شکل پذيري بتن استفاده از اين ماتريال را با استقبال روز افزوني مواجه ساخته است . با توجه به گستردگي استفاده از بتن نتايج بهره وري از آن همواره رضايت بخش نبوده و در پاره اي از موارد مسائل و مشکلاتي بوجود آورده است . در سازه هاي بتوني اين پرسش مطرح است که آيا بتن با ترکيبات اوليه ي خويش به تنهايي توانسته است در شرايط زماني و مکاني مختلف عملکرد بهينه اي داشته باشد ؟ متأسفانه بررسي ها و تحقيقات انجام شده در اين زمينه ، پاسخ منفي را بدست مي دهد . مقاله ي حاضر بر اساس تحقيقات ميداني انجام شده در زمينه ي شناخت علل فساد بتن در استان هرمزگان تهيه گرديده است . فساد پذيري سازه هاي بتوني که کاهش دوام سازه يي را به همراه دارد ، اسباب نگراني سازه هاي مهمي چون مجتمع بندري شهيد رجائي ، سد ميناب ، خط انتقال آب ميناب – بندر عباس و دهها پروژه ي ديگر را فراهم ساخته است . شناخت علل فساد بتن در پروسه ي تحقيقات ميداني و جلوگيري از بروز آن در قالب طرح مديريت حفاظت بتن ، جمع بندي و ارائه گرديده است . لذا لازم است که قبل از ورود به بحث اصلي به تبيين اصطلاحات ويژه اي بپردازيم که کرارا؛ از آن استفاده خواهد شد . امروزه با عاريه گرفتن اصطلاح خوردگي از بخش متالوژي عنوان ؛ خوردگي بتن ؛ ابداع شده است . در حالي که واژه خوردگي تعريف روشني از چگونگي بروز فعل و انفعالاتي که تخريب زودرس بتن را بهمراه داردئ به دست نمي دهد . ازدياد حجم فولاد درون سازه بتوني بر اثر واکنش هاي شيميايي / الکتروشيميايي ، سبب افزايش فشار درون بتن گرديده که نهايتا“ فرايند تخريب بتن را بهمراه دارد . در اين مقطع ترميم بتن مطلقا“ امکان پذير نبوده و يا انجام آن با هزينه هاي گزافي همراه است . شباهت اين فرايند در بتن با بيماري مهلک سرطان عنوان سرطان بتن ( Concrete Cancer ) را مطرح نموده است . اما از ؟آنجا که فرايند تخريب بتونهاي غير مسلح به گونه ديگري است ، واژه فساد بتن را براي تبيين امري که تخريب بتونهاي مسلح و غير مسلح را بهمراه دارد مناسب تر يافته ايم .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر