10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 52045
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1638

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد طلاق

دانلود تحقیق درمورد طلاق

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد طلاق

با دانلود تحقیق در مورد طلاق در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق طلاق را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق طلاق ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد طلاق

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:71 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

طلاق يكي از غم‌انگيزترين پديده‌ها در حيات انساني شمار مي‌رود . اين پديده داراي اضلاعي به تعداد تمامي جوانب و اضلاع جامعة اساسي است.

نخست، يك پديدة رواني است، زيرا در تعادل رواني  نه تنها زن و شوهر ، بلكه فرزندان، بستگان، دوستان و نزديكان آنان اثر مي‌نهد.

دوّم آنكه پديده ايست اقتصادي ، زيرا به گسست خانواده بعنوان يك واحد اقتصادي مي‌انجامد و از بين رفتن تعادل رواني انسانها، موجبات بروز اثراتي سهمگين در حيات اقتصادي آنان را نيز فراهم مي‌سازد.

سوّم آنكه ، طلاق پديده ايست مؤثر بر جوانب مختلف جمعيت در يك جامعه ، زيرا از طرفي بر كميّت جمعيّت اثر مي‌نهد ، چون تنها واحد مشروع و اساسي زاد وولد يعني خانواده را از هم مي‌پاشد و از طرف ديگر بر كيفيّت جمعيت اثر مي‌‌گذارد ، چون موجب مي‌شود فرزنداني محروم از عواطف و نعمت خانواده، تحويل جامعه گردند كه به احتمال زياد با مشكلات بسياري مواجه خواهد شد.

چهارم آنكه طلاق پديده‌اي اجتماعي است، چون مي‌توان گفت خانواده نمايندة جامعة بزرگتر است و عدم موفّقيّت خانواده در اجراي كامل وظايفش نشانة آن است كه جامعة وسيعتر نيز بطور كامل به هدفهاي خود نخواهد رسيد.

پنجم آنكه طلاق يك پديدة‌فرهنگي است. همانطور كه در صفحات بعد توضيح خواهيم داد طلاق در هر جامعه و هر فرهنگ صيغه‌اي خاص مي‌يابد و به نوعي رنگ جامعه‌اي را مي‌پذيرد كه در آن تكوين يافته است.

طلاق از ديدگاهي يك پديدة ارتباطي نيز هست، بدينسان ، در جامعه‌اي كه فاقد ارتباطات سالم، درست و طبيعي است، پيوند يا رابطة زناشويي نيز استثنا نيست و پيوند‌هاي ازدواج بزودي برقرار مي‌شوند و بزودي نيز قطع مي‌گردند.

پس توجّه به طلاق نه تنها از ديدگاه فرد مهم است بلكه از نظر جامعه، فرهنگ، اقتصاد و حتي جمعيّت نيز قابل اعتناست و بديهي است كه در اثر اين پديده كه بسا موجبش امور جزئي مي‌باشد اساس زندگي خانواده‌هاي زيادي از هم گسسته و هزاران زن و مرد و فرزند در جامعه بي‌پناه و سرگردان مي‌شوند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر