10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 52074
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1594

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد فن آوري و نانو تکنولوژي

دانلود تحقیق درمورد فن آوري و نانو تکنولوژي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد فن آوري و نانو تکنولوژي

با دانلود تحقیق در مورد فن آوري و نانو تکنولوژي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فن آوري و نانو تکنولوژي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فن آوري و نانو تکنولوژي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فن آوري و نانو تکنولوژي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:95 صفحه

قسمتی از فایل:

 

  مقدمه
فصل اول ) ترويج نانوفناوري يعني چه؟

تهيه کننده : گروه مواد و نانو تکنولوژي
شبکه تحليلگران تکنولوژي ايران

براي آشنايي هنرمندان ، فيلم سازان و فعالان نانوفناروي با مفاهيم فناوري و بطور اخص نانوفناوري ،همچنين ترغيب آنان براي ساخت فيلم و خلق آثار هنري در اين زمينه، جزوه آشنايي هنرمندان و مروجان با مفاهيم فناوري و ويژگي ها و کاربردهاي نانوفناوري توسط گروه مواد و نانوتکنولوژي شبکه تحليل گران تکنولوژي ايران تنظيم شده است. فهرست عناوين فصل‌هاي آتي اين جزوه به قرار زير است:

 

  پيشگفتار

ترويج و تبيين هر موضوعي در جامعه، به عواملي مانند «شناخت دقيق موضوع» ، «مخاطب شناسي» ، «هماهنگي در برنامه ها» و «استمرار در تبليغ» نياز دارد. مقوله « تکنولوژي » يا «فناوري » نيز فارغ از اين مسائل نيست. از يک طرف بايد فناوري و لزوم ترويج آن را شناخت و از طرف ديگر در هر موضوع، بايستي مخاطب ها و روش ها را مورد بررسي قرار داد.
ترويج نانو فناوري، از اولين اقداماتي بوده که ستاد ويژه توسعه نانوفناوري کشورف تصميم به انجام آن گرفته و آن را جهت توسعه اين فناوري لازم ارزيابي کرده است. به هر حال در روند توسعه هر فناوري، ترويج و انتظار آن در کشور و آماده کردن ذهن متخصصين براي فعاليت در اين زمينه همچنين ترغيب مردم براي خريد محصول‌هاي مرتبط با فناوري مورد نظر، از اهميت خاصي برخوردار است. در صورت انتشار صحيح يک فناوري است که آن فناوري با اقتصاد ملي گره خواهد خورد و همه گروه هاي علمي و صنعتي در بهره گيري از آن شريک خواهند شد. شکوفايي صنايع مختلف و بهره گيري صحيح و حتي ايجاد و رشد فناوري جديد، بستگي به ترويج فناوري دارد.
البته براي رسيدن به اين هدف بايد به اين موضوع توجه داشت که توسعه يک فناوري، متکي به توسعه پارامترهاي فني نيست، بلکه پارامترهاي ديگري را نيز در نظر گرفت از جمله زيرساخت‌هاي توسعه فناوري است؛ زيرساخت هايي همچون : شبکه ملي آزمايشگاهي، نظام مالکيت فکري، صندوق هاي سرمايه گذاري ريسک پذير، مؤسسات استاندارد و غيره، لذا موضوع ترويج شامل همه اين پارامترها مي شود.
نتيجه مهم : ترويج يک فناوري، به معني معرفي آن فناوري و کاربردهاي آن نيست؛ بلکه ترويج بايد زمينه ساز ايجاد ساير زيرساخت‌هاي توسعه فناوري و رفع مشکلات موجود بر سر راه توسعه فناوري باشد. اين موضوع نيز بدون اطلاع از ادبيات «مديريت فناوري» و درک مشکلات مبتلا به توسعه فناوري ميسر نيست.
جزوه حاضر که به سفارش ستاد ويژه توسعه فناوري نانو تهيه شده است، براي آشنايي هنرمندان، فيلم سازان و فعالان ترويج نانو فناوري با مفاهيم فناوري و بطور اخص نانوفناوري و ترغيب آنان براي ساخت فيلم و آثار هنري در اين زمينه تنظيم شده است. فهرست عناوين فصل آتي اين جزوه به قرار زير است:
فصل اول) ترويج نانو فناوري يعني چه ؟
فصل دوم ) مفاهيم فناوري
فصل سوم ) تبيين ارتباط مروجان و فرهنگ سازان با توسعه فناوري
فصل چهارم) معرفي نانوفناوري و کاربردهاي آن
فصل پنجم) مثال هايي از موضوعات مديريتي
 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر