6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54051
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1466

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ذخیره و بازیابی اطلاعات حافظه cash

دانلود تحقیق درمورد ذخیره و بازیابی اطلاعات حافظه cash

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد ذخیره و بازیابی اطلاعات حافظه cash

با دانلود تحقیق در مورد ذخیره و بازیابی اطلاعات حافظه cash در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ذخیره و بازیابی اطلاعات حافظه cash را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ذخیره و بازیابی اطلاعات حافظه cash ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد ذخیره و بازیابی اطلاعات حافظه cash

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

حافظه cash

 

 

حافظه کش سطح دو (l2): این حافظه نوعی حافظه سریع

است که روی پردازنده تعبیه می شود. میزان این حافظه روی

قیمت کل پردازنده تاثیر قابل توجهی دارد. برخی از نرم افزارها از

میزان حافظه کش، بهره زیادی می برند و بالا بودن آن، تاثیر

قابل توجهی در کارآیی آنها دارد. برعکس برای رخی دیگر از نرم    افزارها یک مگابایت یا دو مگابایت بودن حافظه کش، تفاوتی نخواهد داشت
.
4 - فرکانس مسیر: فرکانسی است که پردازنده و پل شمالی مادربورد در آن به تبادل اطلاعات می پردازند. قطعا هر چه این فرکانس بالاتر باشد، سرعت تبادل اطلاعات میان پردازنده و چیپست مادربورد بالا می رود. وابستگی پردازنده به فرکانس مسیر آن، به مهندسی پردازنده و همچنین نحوه استفاده نرم افزار خاص از فرکانس مسیر بستگی دارد. ممکن است یک نرم افزار از فرکانس مسیر بالاتر بهره ببرد و نرم افزار دیگر خیر. برای انتخاب پردازنده مناسب کار شما، بهترین کار این است که کارآیی پردازنده موردنظر شما در نرم افزارهای موردنظر بررسی شود. مهندسی پردازنده های کنونی به گونه ای است که یک یا چند زمینه مشخص، قوی تر و در برخی کاربردهای دیگر ضعیف تر هستند.
نرم افزارهای رمزگذاری فایل های صوتی و تصویری
اکثر این گونه نرم افزارها، به خصوص نرم افزارهای رمزگذاری فرمت های ویدئویی، برای کار با دوهسته ای ها و چهارهسته ای ها بهینه سازی شده اند. این بدان معناست که مثلا یک چهارهسته ای با فرکانس 4/2 گیگاهرتز در اینگونه نرم افزارها، از یک دوهسته ای با فرکانس 6/2 گیگاهرتز سریع تر است. البته این مقایسه صرفا برای تفهیم صحبت بالا گفته شد و ممکن است دقیقا به همین صورت نباشد.
در هر صورت کاربرانی که از اینگونه نرم افزارها استفاده می کنند در درجه اول باید دنبال پردازنده ای با تعداد هسته های بالا باشند.
اما اینکه کدام یک از پردازنده های اینتل یا AMD در این زمینه قوی تر هستند باید گفت که مهندسی Core 2 برای اینگونه نرم افزارها بسیار مناسب است. یک Core 2 با فرکانس 2 گیگاهرتز و دو مگابایت
حافظه کش، در این گونه نرم افزارها، معمولا سریع تر از یک دوهسته ای x2 در فرکانس 8/2 گیگاهرتز است. پس در اینجا بهتر است سراغ یک Core 2 بروید. همچنین در این مورد، Core 2ای ارجح تر است که حافظه کش بیشتری داشته باشد. در یک فرکانس پردازنده مشخص، افزایش حافظه کش از دو به چهارمگابایت معمولا حدود 10 درصد افزایش کارآیی را در نرم افزارهای رمزگذاری فایل های مالتی مدیا و برای پردازنده های Core 2 به دنبال دارد.
برای فعالیت های ذکر شده، یک دوهسته ای حداقل توصیه ممکن است و خرید یک تک هسته ای در این موارد توصیه نمی شود.
پس برای نرم افزارهایی که با رمزگذاری فایل های صوتی و تصویری سر و کار دارند، در درجه اول تعداد هسته های پردازنده را بالا ببرید، سپس بیشتر تمرکز خود را روی یک Core 2 با فرکانس بالا در حد بودجه خود، جلب کنید.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر