7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54172
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1371

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شكاف زماني

دانلود تحقیق درمورد شكاف زماني

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد شكاف زماني

با دانلود تحقیق در مورد شكاف زماني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شكاف زماني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شكاف زماني ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد شكاف زماني

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

شكاف زماني مي تواند بيشتر يا كمتر شود اما ثبت شده باقي مي ماند كه بدين معناست كه ديگر مشتريكن نمي توانند از آن استفاده نمايند . برنامه ريزي الگوريتم 802.16 بر اثر استفاده بيش از حد و يا تعداد زياد مشتركين ثبات دارد بر عكس 802.11 همچنين كارايي پهناي باند آن بيشتر است . برنامه ريزي الگوريتم همچنين به ايستگاه اصي اجازه مي دهد تا كيفيت خدمات را به وسيله تعادل بخش شكاف هاي زماني تخصيص داده شده در بين كاربردهاي لازم ايستگاههاي مشتركين و كنترل كند .

 

لايه فيزيكي

استاندارد wimax  اصلي IEEE 802.16 نشان دهنده wimax از 10 تا 66 گيگاهرتز است 802.16 a كه در سال 2004 به روز شد تا 802.6-2004 كه 802.16d نيز معروف است . از گسترة 2 تا 11 گيگاهرتز مي باشد . 802.16d كه به wimax اصلاح شده معروف است در سال 5-2 تحت نام 802.16e به روز شد كه mobile wimax معروف مي باشد . كه از فركانس مركب عمودي قابل افزايش Of DM استفاده مي كند كه نقطه مقابل نسخه OFDM با 256 پيام آور ثانويه كه در 802.16d استفاده مي شود است . اين روش مزايايي بالقوه اي از لحاظ پوشش نصب شخصي مصرف نيرو استفاده مجدد از فكرانس و كارايي پهناي باند را به همراه دارد. 802.16e همچنين قابليت پشتيباني تحرك كامل را ميسر مي سازد . گواهي wimax  به فروشندگان اجازه مي دهد تا گواهي 802.16d محصولات خود را به عنوان wimax تاييد شده بفروشند ‏ بنابراين سطح تضميني براي اين محصولات با ديگر محصولات تايي شده مي باشد تا وقتي كه از يك ديدگاه مورد نظر قرار مي گيرند .

بيشترين علاقمندي برا ياستاندارد 802.16e,d خواهد بود زيرا طول موج هاي كوتاه متر كمتر تحت تاثير كاهش شدت سيگنال مي شوند و بنابراين يك نفوذ عالي و گستره بيشتري را مي دهد . امروزه شبكه هايي در سراسر جهان كه در عمليات بازرگاني هستند از تجهيزات wimax كه مطابق با استاندارد 802.16d مي باشد استفاده مي كنند.

 

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر