6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54400
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1392

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد دام های اعتیاد

دانلود تحقیق درمورد دام های اعتیاد

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد دام های اعتیاد

با دانلود تحقیق در مورد دام های اعتیاد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دام های اعتیاد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دام های اعتیاد ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد دام های اعتیاد

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

سیگار چطور معتاد می‌کند؟

 

 

اغلب سیگاری‌ها معتقدند که کشیدن سیگار بعد از خوردن یک وعده غذایی یکی از بهترین لذات زندگی آنهاست.
این لذت از زمانی که برای چند لحظه پشت میز کار را ترک می‌کنند تا سیگاری روشن کنند و به قول خودشان خستگی را از تن بیرون کنند هم بیشتر است.
در حالی که سیگاری‌ها هزاران دلیل را برای شما که آنها را از خطرات جانی این ماده آگاه می‌کنید سر هم می‌سازند تا شما را قانع کنند، یک موضوع می‌تواند به همه سئوالات پاسخ دهد: آنها معتاد به نیکوتین هستند.
بیشتر مردم با این جمله آشنا هستند و آن را زیاد شنیده‌اند اما شاید دانستن معنای واقعی آن خالی از لطف نباشد. نیکوتین مایعی بی‌رنگ در تنباکوست که وقتی آتش می‌گیرد به رنگ قهوه‌ای در می‌آید و این همان ماده اعتیادآور است.
تکنولوژی‌های بسیاری وجود دارد که نیکوتین را از سیگارها خارج کند. اما شرکت‌های ساخت تنباکو این حقیقت را انکار نمی‌کنند که اگر این کار ار انجام دهند و خاصیت اعتیاد این ماده کم شود خریدارها به شدت کاسته خواهند شد و این به ضرر آنهاست.
با این حال اصلا عجیب نیست که دست کم یک سوم افراد سیگاری آرزو دارند که از شر این اعتیاد خلاص شوند اما مدعی هستند که توانایی انجام آن را ندارند. از هر 10 فرد سیگاری تنها یک نفر می تواند سیگار را ترک کند که آن هم معمولا به خاطر ابتلا به سرطان ریه مجبور به این کار شده‌است.[چطور سیگار را ترک کنم؟]
علت مهم این موضوع آن است که هر سیگار به اندازه دو میلی‌گرم نیکوتین دارد در نتیجه فردی که در روز یک پاکت سیگار می‌کشد تقریبا 250 بار نیکوتین را روانه مغزش می‌کند. پس ترک کردن سیگار در مورد یک بسته سیگار نیست در واقع سختی کار آن 250 مقدار نیکوتین است وارد مغز شده و کار را بسیار دشوار ساخته است.

اعتیاد به نیکوتین:

انسان‌ها سال‌های سال است که نیکوتین را به بدنشان وارد می‌کنند. نیکوتین در آمریکا متولد شده و زمانی که این کشور آن را با رنگ و طرح‌های مختلف به بازار داد خیلی زود روانه اروپا و تمامی جهان شد. حدود سال‌های 1600 بود که اولین بار پزشکان در مورد خواص بسیار بد سیگار بر بدن انسان ها هشدار دادند و صدها سال طول کشید تا بلاخره شرکت‌های ساخت سیگار حاضر شدند تا برچسب خطرناک بودن را روی محصولاتشان بچسبانند.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر