6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54401
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1559
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد دامپزشکی

دانلود تحقیق درمورد دامپزشکی

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد دامپزشکی

با دانلود تحقیق در مورد دامپزشکی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دامپزشکی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دامپزشکی ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد دامپزشکی

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

دانشجویان دامپزشکی آمریکایی در حال معاینه دندانهای یک اسب

دامپزشکی دانشی تجربی است که به شناخت، درمان و پیشگیری بیماریهای حیوانات اهلی و درمان سایر حیوانات می‌پردازد. در این رشته همچنین به بیماریهای مشترک انسان و دام پرداخته می‌شود.

دامپزشک یا جراح دامپزشک در اصل همان پزشک حیوانات است کلمه دامپزشکی (veterinarian) یک کلمه لاتین امریکایی است که به کلمه (vet)خلاصه میشود معنی این کلمه لاتین یعنی کسی که برای حیوانات کار میکند (animal working) کلمه (veterinarian) برای اولین بار در Thomas Brown در سال 1646 چاپ شد . در دوران مختلف دامپزشکی شکل های جدیدی به خود گرفت D.V.M که از کلمه DOCTOR OF Veterinary Medicine گرفته شده است یا B.V.C & A.H که از کلمات Bachelor of veterinary science and animal husbandry گرفته شده است . هر دو اینها دامپزشکان عمومی و کسانی هستند که کنار متخصصان در درمانگاه ها کار میکنند و حیوانات خانگی از قبیل سگ یا گربه یا جوندگان کوچک و پرندگان را درمان میکنند . تخصص دامپروری که به پرورش حیواناتی مانند گاو ،گوسفند ،خوک ،طیور و اسب میپردازد و در تمام مدت به طور تخصصی به درمان انها میپردازد . 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر