6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54622
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2233

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد مرحله درخواست خريد

دانلود مقاله درمورد مرحله درخواست خريد

0 2.2k
دانلود مقاله درمورد مرحله درخواست خريد

با دانلود مقاله در مورد مرحله درخواست خريد در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مرحله درخواست خريد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مرحله درخواست خريد ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:مقاله در مورد مرحله درخواست خريد

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

ابتدا مرحله درخواست خريدا ست  كه اين مرحله با در خواست خريد واحد در خواست كننده و ارسال آن به ديده خريد شروع شده كه دايره خريد وظيفه تهيه و تدارك مواد، ملزومات، ابزار آلات و لوازم يدكي مورد نياز شركتهاي توليدي را بر عهده دارد در اين دايره فهرستهايي از مشخصات فني كليه مواد مصرفي مورد نياز موجودات است(كه در اين شركت دايره خريد وجود ندارد).

مرحله استعلام بهاء:

كه بعد از درخواست  خريد مرحله استعلام بهاء از شركتهاي توليد كننده كالاهاي مورد نياز شركت كه معمولاً اين شركتها را به طريق زير مي توان شناسايي كرد.

الف)از طريق سفارتخانه هاي كشورهاي بيگانه

ب)از طريق شركتهاي مشابه

ج)از طريق سوابق موجود در شركت

د)از طريق مراجعه به اتاق بازرگاني

ه)از طريق حضور در نمايشگاههاي بازرگاني و صنعتي داخل و خارج كشور

و)از طريق مركز اطلاعات فني ايران

ز)از طريق بررسي نشريات ،مجلات و كانالوگهاي تخصصي و فني

ح)از طريق شبكه اطلاع رساني

و بعد از شناسايي شركتها استعلام بها است كه يكي از متداولترين روشهاي دريافت قسمت و انجام خريد در اين روش خريدار قيمت كالاي مورد نظر را از چند فروشنده استعلام مي كند و پس از انجام مذاكراتي در خصوص تخفيف قيمت،كيفيت مورد نظر و يا موارد ديگر مناسبترين پيشنهاد دريافتي را انتخاب و سپس بر خريد اقدام مي كند.

مذكره:

 بحث و گفتگوي است كه براي تعيين و اخذ بهترين قيمت خريد بين خريدار و فروشنده رّد و بدل مي شود با انجام مذاكرات مناسب مي توان بهترين قيمت ممكن را براي كالاي مورد نياز بدست آورد اما پرداخت قيمت پايين ،تنها شرط بهترين خريد نيست بلكه بايد سعي شود پس از بررسيهاي لازم در مورد كيفيت و مشخصه هاي فني، با پرداخت پايين ترين قيمت به بهترين خريد اقدام كرد بنابراين در خريدها بايد هر دو اصل مهم كيفيت و قيمت مد نظر قرار گيرد.

در خواست نمونه كالا:

و سپس در خواست نمونه كالا را مي كنيم و كالا نمونه را مورد بررسي و كنترل قرار مي دهيم كه كنترلي مانند كنترلي كيفي معمولاً درخود شركت انجام مي شود مگر اينكه قطعه از پيچيدگي خاصي برخوردار باشد مثل ساير انجمنهاي موتور كه براي بررسي آناليز قطعه نمونه با قطعة اصلي به شركت آناليز تهران يا مشهد فرستاده مي شود.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر