10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54852
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 1774
  • تعداد فروش: 13

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد مثلث برمودا

دانلود طرح جابر درمورد مثلث برمودا

0 1.8k
دانلود طرح جابر درمورد مثلث برمودا

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع مثلث برمودا را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر مثلث برمودا است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر مثلث برمودا را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع مثلث برمودا در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرمثلث برمودا

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

مثلث برمودا:

مثلث برمودا که به نام مثلث شیطان هم شناخته می‌شود، حدود منطقه‌ای در ناحیه غربی اقیانوس اطلس شمالی است که گفته می‌شود بیش از ۵۰ کشتی و ۲۰ هواپیما به طرز مرموزی در این منطقه ناپدید شده و یا از بین رفته‌اند. این محدوده بطور دقیق دارای شکل مثلث نیست و فقط ظاهری شبیه به مثلث دارد. گزارش های بسیاری وجود دارد که نشان میدهد این منطقه بسیار خطرناک است بر پایه اطلاعات نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا مثلث برمودا بسیار خطرناک بوده و گفته میشود موجودات ناشناخته و ماوراءلطبیعه در آن وجود دارند . در فرهنگ عامه برخی ناپدید شدن‌ها به فراهنجار یا فعالیت‌های زیست فرازمینی در این ناحیه نسبت داده شده است. شواهد و اسناد نشان می‌دهد که شمار بالایی از رویدادها به درستی گزارش نشده بودند؛ و اطلاعات دقیقی موجود نیست صندوق جهانی طبیعت در پژوهشی در سال ۱۹۹۷ فهرست ۱۰ منطقهخطرناک برای کشتی‌رانی را اعلام کرد که مثلث برمودا یکی از انها بود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر