10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54858
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 1603
  • تعداد فروش: 8

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد حیوانات

دانلود طرح جابر درمورد حیوانات

0 1.6k
دانلود طرح جابر درمورد حیوانات

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع حیوانات را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر حیوانات است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر حیوانات را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع حیوانات در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرحیوانات

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

تحقیق زمینه ای:

جانوران معمولاً به دو دسته بچّه زا، تخم زا تقسیم بندی می شوند.

1-یا مثل بعضی ماهیان و پرندگان تخم میگذارند در واقع بین مادر و جنین بعد از لقاح ارتباط چندانی وجود نخواهد داشت مادر تخمی با اندوخته غذایی بالا میگذارد و جانور باید تمام دوران قبل از تولدش رو از آن اندوخته استفاده کند و بعد از تخم بیرون آمدن هم به نوزاد خود شیر نمی دهد به این جانوران تخم گذار می گویند.البته استثنا هم وجود داره جانوری به نام پلاتیپوس که تخم می گذارد ولی تخم خودش را تا آخرین روز ها قبل تولد تو شکمش نگه میدارد و بعد که تخم گذاشت نوزاد به زودی بیرون از تخم می آید و از شیر مادرش تغذیه می کند.

 

2-عده ای از جانوران که کمی پیشرفته ترند کیسه دارند مثل کانگرو و اپاسوم این پستانداران جنین را در رحم ابتدایی خود نگه داشته ولی چون وسیله کامل تغذیه جنین خود را ندارند جنین را نارس به دنیا آورده و آن را در کیسه خود جای داده و به نوزاد نارس خود شیر میدهند

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر