10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54884
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 1580
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد جوانه زنی

دانلود طرح جابر درمورد جوانه زنی

0 1.6k
دانلود طرح جابر درمورد جوانه زنی

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع جوانه زنی را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر جوانه زنی است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر جوانه زنی را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع جوانه زنی در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرجوانه زنی

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

تحقیق زمینه ای: جوانه زنی عبارتست از خروج ریشه‌چه از بذر که با عمل پاره کردن پوسته بذر و تحت تاثیر عوامل محیطی و عوامل داخلی بذر صورت می‌گیرد. جوانه زنی یکی از مراحل رویشی بذر است. علاوه بر مرحله جوانه زنی ، مرحله دیگری هم در رشد گیاه داریم که مرحله سبز شدن می‌باشد. این مرحله را نباید با مرحله جوانه زنی اشتباه گرفت. مرحله سبز شدن ، خروج گیاهچه از سطح خاک و قرار گرفتن برگهای اولیه در مقابل تابش نور می‌باشد.

عوامل موثر در جوانه زدن:دانه های گیاهان برای جوانه زدن به سه عامل رطوبت، هوا و حرارت نیاز دارند.رطوبت لازم را با آبیاری یا آبپاشی فراهم می کنند، ولی بعضی بذرها به رطوبت زیادی نیاز دارند و آن ها را در آب نگه می دارند تا جوانه بزنند. حرارت هم با توجه به نوع گیاه به میزان متفاوت لازم است، برای بعضی از گیاهان همان حرارت هوای آزاد کافی است و برای بعضی دیگر که گیاهان گرمسیری هستند به نسبت تمایل آن ها، حرارت را با وسایل مصنوعی مانند شاسی گلخانه یا گرمخانه فراهم می کنند.

برای این که به بذرها هوای لازم برسد باید مواظب بود که خاک زیاد روی آن ریخته نشود، بلکه به تناسب ریزی و درشتی دانه، باید روی آن ها خاک ریخته شود. معمولا عمقی که برای کاشت دانه ها در نظر می گیرند 3 تا 5 برابر قطر بزرگتر دانه می باشد.انتخاب بذر مناسب برای جوانه زنی بسیار مهم است. اگر بذری را که می خواهیم بکاریم خودمان تهیه نکرده و از بازار خریده باشیم، برای اطمینان از سلامتی و خوبی بذر باید قبل از کاشت آن را آزمایش کرد. علایم بذر خوب معمولا آن است که در مقابل فشار دو انگشت مقاومت کرده و خرد نشود و اگر آن را در آب بریزیم ته ظرف برود و روی آب نایستد زیرا بذر پوک و فاسد روی آب می ماند. همچنین دانه هایی که برای کاشت انتخاب می شوند باید درشت و یکنواخت باشند

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر