10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54891
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 1636

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد عینک

دانلود طرح جابر درمورد عینک

0 1.6k
دانلود طرح جابر درمورد عینک

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع عینک را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر عینک است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر عینک را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع عینک در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرعینک

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

عینک یا آینک :

بینه یا بینک به قاب‌های دارای عدسی شیشه‌ای یا پلاستیکی گفته می‌شود که معمولاً به وسیله دو دسته که روی گوش‌ها قرار می‌گیرند در جلوی چشم‌های انسان قرار می‌گیرد. این وسیله برای محفاظت از چشم و بهبود سوی چشم‌ها و گاه هم تنها برای زیبایی و زینت استفاده می‌شود. عینک‌های ویژه‌ای هم هستند که برای مشاهدهٔ صحنه‌های سه‌بعدی یا واقعیت مجازی به‌کار می‌روند. نخستین عینک قابل قرار دادن روی صورت را سالوینو دارماتی ، اهل ایتالیا، در سال ۱۲۸۴ میلادی ساخت.

 

 

     عینک ها دارای انواعی هستند:

عینک های طبی/ عینک های آفتابی/ عینک های طبی-آفتابی/ عینک های حفاظتی-صنعتی/ و عینک های متفرقه(مانند عینک های الکتریکی که برای نابینایان استفاده می‌شود.) عینک آفتابی عینکی با عدسی‌های تیره است که برای محافظت چشم از نور شدید محیط و اشعه های خطرناک خورشید به کار می‌رود. به عینکی که عدسی آن شعاع‌های نور عبور یافته را به هم نزدیک نموده یا دور سازد و همچنین عینک آفتابی که دارای انواع مختلف عدسی‌های جذبی پرتوی نور مضر برای محافظت چشم می‌باشد عینک طبی می‌گویند. عینک طبی بیشتر برای اصلاح دید در عیوب انکساری چشم به کار می‌رود.

 

تاریخچه:

عینک اولین بار در قرن سیزدهم میلادی در اروپا استفاده شد. با تکامل صنعت چاپ در قرن پانزدهم استفاده از عینک افزایش یافت اما در قرن حاضر و با اجرای برنامهٔ آموزش عمومی استفاده از آن گسترش یافته‌است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر