10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54935
  • فرمت فایل دانلودی : .rar
  • تعداد مشاهده : 2513
  • تعداد فروش: 8

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد شکوفه های سیب

دانلود طرح جابر درمورد شکوفه های سیب

0 2.5k
دانلود طرح جابر درمورد شکوفه های سیب

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع شکوفه های سیب را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر شکوفه های سیب است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر شکوفه های سیب را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع شکوفه های سیب در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرشکوفه های سیب

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

عنوان پروژه :شکوفه های سیب

نوع پروژه.نمایش علمی: تحقیق

دانش آموزان :

معلم راهنما:........مدیر:.........

استان :.........  شهرستان: .........  دبستان:........

 

 

تحقیق زمینه ای

شکوفه سیب از درخت سیب می باشد که بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد. حال به درخت سیب می پردازیم که شکوفه های سیب از ان جوانه می زند این درخت از خانواده گلساران می باشد که به خاطر میوه گوشتی و شیرین اش شناخته شده است. منشا اصلی این درخت آسیای مرکزی می باشد و درختان سیب حاصل از کاشت دانه های بزرگ می باشد اما درختان حاصل از پیوند ریشه های کوچک می باشند و شکوفه ها همزمان در فصل بهار با جوانه زدن برگ تولید خواهد کرد. درخت سیب دارای گل آذین خوشه ای می باشد که 4 تا 6 گل دارد گل هایی که 3 تا 4 سانتی متر است که دارای گلبرگ های سفید و کمی صورتی که به تدریج رنگ خود را می بازند مرکز تنوع درخت سفید که شکوفه های زیبایی دارد در ترکیه شرقی می باشد و اندازه تراکم شاخه ها به روش برش ان و ساقه زیر زمینی بستگی دارد و تعیین می شود و برگ ها سبز تیره رنگ اند و به شکل تخم مرغی ساده بوده که دندانه دا هم هستند و این کار از سطح زیرین خیلی بسیار کم کرکی هستند و مشاهده شده اند.

 

همان طور که می دانید شکوفه های زیبا به دلیل آوردن میوه بسیار سلامت و خوشمزه سیب هستند یعنی نمونه طبیعی این کار برعکس اینکه بسیار زیبا است ولی خوشایند نمی باشد که مورد استفاده تزیین و.. باشد به همین علت نمونه مصنوعی این شکوفه سیب در بازار موجود می باشد و خریداری می شود توسط کسانی که این شکوفه ها را دوست دارند.

درختان سیب کاملاً بادوام هستند و در شرایط مساعد می توانند تا 100 سال یا بیشتر از آن شکوفه و بارور شوند.همزمان با باز شدن برگها یا اندکی پس از آن ، درخت سیب شکوفا می شود. از ابتدای رشد جوانه تا گلدهی ، معمولاً حدود دو هفته در هوای گرم و تا سه تا چهار هفته در خنک انجام می شود.متوسط ​​زمان گلدهی یک درخت سیب حدود 10 روز است. در هوای گرم آفتابی ، گلدهی زودتر آغاز می شود و فقط 5-6 روز ادامه می یابد. در هوای ابری سرد ، گلدهی به تاخیر می افتد و می تواند 2-3 هفته امتداد یابد.درختان سیب میوه ای کوچک ، که از نظر ژنتیکی مربوط به درخت سیب توت سیبری هستند ، معمولاً چند روز زودتر از انواع میوه های بزرگ اروپایی شکوفه می شوند.بیشتر ارقام درختان سیب دارای جوانه های صورتی و گلهای سفید صورتی (تیره در قسمت داخلی گلبرگها و درخشان روشن تر). انواع مختلفی با گلهای سفید خالص وجود دارد.

 

 

تعداد زیادی از راکت ها ، چینی ها و سیبری ها با استفاده از پدالهای بلند مشخص می شوند ؛ گلبرگهای آنها معمولاً سفید است. یک گل کلاسیک سیب درختی دارای 5 گلبرگ است ؛ انواع تزئینی با گل های دوتایی در کشورهای ما بسیار نادر است ، اگرچه در چین بسیار رایج است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر