10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 55105
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 2077
  • تعداد فروش: 34

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد انواع نان

دانلود طرح جابر درمورد انواع نان

0 2.1k
دانلود طرح جابر درمورد انواع نان

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع انواع نان را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر انواع نان است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر انواع نان را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع انواع نان در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرانواع نان

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

انواع نان:

با وجود آنکه انواع  نانها درهمه جای دنیا بسیار زیاد است اما ما در این طرح به انواع نانهایی که در ایران پخت میشود اشاره خواهیم کرد:

۱- نان سفید:این نان از آرد سفید تهیه میشود؛ آرد سفید آردی است که در تهیه آن فقط ازدانه غلات استفاده میشود.

۲- نان قهوه ای:این نان به دلیل آنکه در تهیه آن، دانه و ۱۰ درصد پوسته دانه (سبوس) به کار میرود به نان قهوه ای معروف است.

۳- نان کامل:برای پخت نان کامل از آردی استفاده میشود که در تهیه آن، دانه کامل گندم (دانه به همراه سبوس) به کار آرد شده است.

۴- نان جوانه گندم:به آرد این نان در هنگام پخت پودر جوانه گندم اضافه میشود.

۵- نان تافتون: این نان که اغلب در روستاه رواج دارد و به صورت گرد و به زخامت ۵ میلیمتر پخت میشود زیرا پخت نان تافتون به مراتب آسان تر از بقیه مدل های نان میباشد .

۶- نان تابون:این نان که توسط چادرنشینان پخت میشود با این تفاوت که در پخت این نان از تنورهای زیرزمینی استفاده میشود.

7نان بربری:این نان نسبت به سنگک و لواش سفتتر است.خمیر این نان نیز مانند نان سنگگ ورآمده ‌است. بربری از جمله نانهایی است که میان ما ایرانیها طرفدار زیادی دارد و بخصوص به همراه پنیر تبریز یک صبحانه جانانه خواهد شد، نانی است قدری سفت تر با ضخامت ۸/۱ سانتیمتراست. این نان در واقع به نام عشایر بربر است که یکی از شاهان قاجار در سده گذشته در جنوب تهران اسکان داد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر