10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 55140
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 2974
  • تعداد فروش: 74

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد گیاهان دارویی

دانلود طرح جابر درمورد گیاهان دارویی

0 3k
دانلود طرح جابر درمورد گیاهان دارویی

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع گیاهان دارویی را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر گیاهان دارویی است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر گیاهان دارویی را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع گیاهان دارویی در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرگیاهان دارویی

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 قال علی علیه السلام:

 " اوضع العلم ما وقف علی اللسان و ارفعه ما ظهر فی الجوارح و الارکان. "نهج البلاغه، حکمت 92

پست ترین دانش، دانشی است که در سطح زبان، متوقف شود و والاترین دانش، آن است که در کل وجود  فرد، ظاهر و منعکس گردد.

 

مقدمه:

 از آنجا که تفکر و تعمق در پدیده هاي عالم هستی که همه آنها از ذرات کوچک تا کرات و کهکشانهاي بی انتها مخلوقات خداوند متعال هستند ، ظرفیت بی انتهایی را در ارضاي کنجکاوي انسان در کشف حقایق و روابط بین پدیده ها در طول دستیابی به اعتقاد عمیق و ایمان پایدار به خدا دارد ،از اینروست که در قرآن، خدا ي باري تعالی دستور موکد به جستجوي در طبیعت و توجه به قدرت لایزال الهی در آفرینش عالم هستی دارد.

موضوع پروژه : شفای طبیعت

وسایل مورد نیاز:قیچی ، چسپ ، کارتن پلاست ، جمع آوری مطالب و...

 

 

 

زمان صرف شده برای انجام پروژه :

هفته

تاریخ

کارها

هفته اول

از ---

جمع آوری مطالب از کتابها ونوشتن آنها در دفتر یادداشت

هفته دوم

از --

تهیه عکس و تایپ مطالب و تهیه پرینت آنها

هفته سوم

از ---

تهیه کارتن پلاست ،قیچی، چسپ و...ونصب آن

مدیریت زمان: ابتدا مطالب را جمع آوری کردیم و سپس عکس های مربوطه را تهیه کردیم مطالب را تایپ وچاپ کردیم و تمامی آنها را همراه را در هفته آخر بر روی کارتن پلاست نصب کردیم .

مشکلات :آشنانبودن به نحوه جستجو ،نداشتن منابع کتابی و یاد نداشتن کامپیوتر،هماهنگ نشدن برنامه های اعضای گروه

راه حل ها : کمک گرفتن از والدین و افراد آگاه به اینترنت ، راهنمایی مفید معلم گرامی و رفتن به کتابخانه به کمک والدین ،سعی کردیم تکالیف مدرسه را زودتر انجام دهیم و زمانی را برای انجام پروژه در نظر بگیریم وهماهنگ شویم.

  نوع پروژه : تحقیق

تحقیق زمینه ای:

گیاهان دارویی گیاهانی هستند که یک یا برخی از اندام‌های آنها حاوی ماده مؤثره‌است. این ماده که کمتر از۱٪ وزن خشک گیاه را تشکیل می‌دهد، دارای خواص دارویی مؤثر بر موجودات زنده‌است. همچنین کاشت، داشت و برداشت این گیاهان به منظور استفاده از ماده موثره آنها انجام می‌گیرد.در ایران حدود ۸۰۰۰ گونه گیاهی موجود است که از این تعداد ۲۳۰۰ گونه جزء گیاهان معطر و دارویی هستند و از این تعداد ۴۵۰ گونه در عطاری‌های ایران به فروش می‌رسد. از گیاهان دارویی می توان افزون بر اهداف دارویی برای بهبود عطر و طعم غذاهای مختلف نیز استفاده کرد، بدون این که بر کالری های غذا افزوده شود. به طور همزمان، گیاهان دارویی فواید سلامت بسیاری نیز ارائه می کنند. در حقیقت، داروهای گیاهی هزاران سال است که برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. توانایی های بهبودی و ترمیمی انواع مختلف گیاهان دارویی بسیار چشمگیر و شناخته شده هستند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر