10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 55142
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 2308
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد گل انسان نما

دانلود طرح جابر درمورد گل انسان نما

0 2.3k
دانلود طرح جابر درمورد گل انسان نما

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع گل انسان نما را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر گل انسان نما است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر گل انسان نما را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع گل انسان نما در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرگل انسان نما

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

Description: 14.JPGنتیجه گیری

گل ها به عنوان یک ارگان تولید مثل با هدف اولیه جذب گرده افشان هایی مانند حشرات و پرندگان تکامل یافته اند. این عملکرد موجب انفجار تکاملی حیرت انگیز رنگ و شکل متمایز آنها شده، به طوری که بعضی از آنها شبیه به انسان، حیوانات یا گیاهان دیگر به نظر می رسند. رنگ های این ارکیده حشرات و پرندگان را جذب می کند و به آنها نشان می دهد که پر از شهر خوشمزه است. شکل آنها هم اغلب گرده افشان ها را جذب یا خودش را با آنها تطبیق می دهد در حالی که انگل ها و حشرات نامطلوب را از خودش دور می کند. برخی از گل ها برای زنبور عسل مناسب اند درحالیکه بعضی از آنها برای مرغ مگس خوار و حشرات دیگر. رنگ های خیره کننده و تنوع زیستی هرکدام موجودات متفاوت (و هم چنین ما) را به خود جذب می کنند.

در میان همه گل های پر زرق و برق گلهایی شبیه انسان ها نیز وجود دارند. این گل ها که معمولا از شاخه ها و تیره های ارکیده هستند ظاهری جذاب و جالب شبیه انسان دارند و باعث شگفتی انسان ها می گردند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر